Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku będzie współpracowała z zespołem obsługi reklamacji przedsądowych zlokalizowanym w kilku krajach Europy, podlegając Kierownikowi Działu Prawnej Obsługi Klienta. Rolą tej osoby będzie zarządzanie roszczeniami i sporami konsumenckimi związanymi z regulacją EU261.
- skuteczne zarządzanie roszczeniami prawnymi dla linii lotniczej w ramach rozporządzenia EU261 w kilku jurysdykcjach w Europie
- zarządzanie zespołem reklamacji przedsądowych zlokalizowanym w kilku krajach Europy
- współpraca z Działem Prawnym w związku z dochodzonymi roszczeniami
- ciągłe monitorowanie, ocena i doskonalenie wyników zespołu, w tym w odniesieniu do stosowanych systemów i procedur
- zarządzanie rozpatrywaniem roszczeń, przygotowywanie obrony, odpowiadanie na nakazy sądowe, pomoc w przygotowywaniu zeznań świadków i codzienne kontakty ze prawnikami/stronami sporu
- udział w tworzeniu usprawnień dla zespołu, odpowiednie monitorowanie i aktualizowanie planów ich wdrożeń
- uczestniczenie w spotkaniach biznesowych z kluczowymi partnerami biznesowymi
- wykształcenie prawnicze
- doświadczenie w obsłudze roszczeń lub/i reklamacji przedsądowych, idealnie w Dziale Prawnym lub w branży linii lotniczych
- doświadczenie w jednej branż: linii lotniczych, ubezpieczeń, PPI, bankowości lub innych roszczeniach o stosunkowo dużym wolumenie
- doświadczenie w obszarze reklamacji
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- biegła znajomość języka angielskiego
- znajomość drugiego języka europejskiego będzie dodatkowym atutem
- zainteresowanie sporami sądowymi branżą lotniczą
- doskonała dbałość o szczegóły, umiejętności organizacyjne i zarządzania projektami
- umiejętność pracy w zespole, w wielokulturowym środowisku i dostosowywanie się do zmieniających się wymagań pracy na różnych poziomach organizacji
- proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- praktyczna znajomość programów pakietu Microsoft Office, takich jak Outlook, Excel i Word
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
- benefity pozapłacowe
- pracę dla dobrze rozpoznawalnej marki
- możliwość rozwoju zawodowego, wzmocnienia i poszerzenia kompetencji
Poznaj
Armatis Polska
Jesteśmy firmą outsourcingową zajmującą się szeroko pojętą Obsługą Klientów dla naszych partnerów. Prowadzimy rekrutacje do pracy stacjonarnej, zdalnej oraz hybrydowej z językami obcymi m.in.: j.włoskim, j.niemieckim, j.angielskim, j.francuskim, j.hiszpańskim, j.portugalskim, j.ukraińskim.
Armatis to przede wszystkim ludzie.
Jeżeli szukasz swojej pierwszej pracy, pozwolimy Ci na osiągnięcie niezależności oraz zyskanie cennego doświadczenia w profesjonalnym zespole Specjalistów działających w obszarze Customer Care. Możesz zdobyć doświadczenie, kwalifikacje i umiejętności, które mogą być wykorzystane w wielu obszarach. Możesz poznać nowych przyjaciół. Dołącz do nas!
Jeżeli jesteś studentem i … nie chcesz poświęcać/ zaniedbywać nauki lub życia towarzyskiego, jednakże chciałbyś pracować, damy Ci szansę na pogodzenie Twoich zajęć z pracą. Możesz zarabiać pieniądze, studiować, cieszyć się z pracy, poznać nowych ludzi i zdobyć doświadczenie. Pierwszy krok zależy od Ciebie.
Jeżeli już posiadasz doświadczenie zawodowe – praca w szybko rozwijającej się firmie jak nasza zapewni Ci szansę szybszego rozwoju kariery. Z radością awansujemy nasz personel. Chcemy Cię poznać
Jeżeli chcesz coś zmienić w swoim życiu – chcesz zmienić branżę lub zawód lub też pragniesz powrócić do pracy po długiej przerwie, rozpoczęcie pracy w Armatis Polska jest łatwiejsze niż myślisz. Przywiązujemy dużą uwagę do rozwoju i szkolenia.
Czekamy na Ciebie! Do zobaczenia
Co oferujemy?
- przyjazne środowisko pracy
- szkolenia wdrażające
- możliwość dopasowania godzin pracy do Twoich innych obowiązków – elastyczne godziny, które możesz realizować również popołudniami czy w weekendy
- gwarantowaną stawkę godzinową + system premiowy uzależniony od wyników
- codzienny kontakt z żywym językiem obcym, czyli szalenie rozwijające doświadczanie!
- poznasz specyfikę różnych branż
- benefity pozapłacowe, m.in. kartę Multisport czy Ubezpieczenie na życie
Poznaj naszą ofertę!