Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Opiekun Medyczny

    LUX MED Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany dyplom opiekuna medycznego - do współpracy zapraszamy osoby, które...
  • Asystent / Asystentka Architekta

    Murapol Architects Drive S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Uczestnictwo w pełnym procesie projektowym od fazy koncepcji do fazy projektu wykonawczego włącznie; Współudział w opracowywaniu projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych; Przygotowywanie analiz chłonności pod kątem możliwości inwestycyjnych działki;...
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent / Asystentka Projektanta Instalacji Elektrycznych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje przyszłe zadania obejmują: Opracowywanie projektów instalacji elektrycznych; Wykonywanie prac projektowych zgodnie z wytycznymi Klienta oraz obowiązującymi przepisami i normami prawnymi; Współpraca z Klientem, organami jednostek samorządowych oraz gestorami sieci; Czego oczekujemy?...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Stażysta / Stażystka w Dziale E-Commerce

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: wspieranie działań zespołu e-commerce w realizacji kampanii marketingowych i sprzedażowych online, pomoc przy tworzeniu i aktualizacji treści na stronie internetowej, w tym opisów produktów i zdjęć, współpraca z działem marketingu w realizacji...
  • Praktykant do Programu Praktyk – budownictwo drogowe

    STRABAG Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    3 dni
    Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
  • Asystent / Asystentka Kupca Mody

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z Kupcem Mody w procesie przygotowania i realizacji zakupów asortymentu danej marki, prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim z dostawcami (pozyskiwanie danych dotyczących produktów, ustalanie terminów...
Zobacz więcej ofert pracy

Personal Assistant

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2765 dni temu
Personal Assistant
Kraków
Personal Assistant
Kraków
Nr Ref.: 1078781

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Founded in 1986, QVC (which stands for Quality, Value, Convenience) has an extraordinary 30 year track record of growth and success. Now with annual net revenues of US$8.7 billion, QVC has emerged as the world’s leading video and eCommerce retailer, with live TV broadcasts reaching more than 350 million homes worldwide. QVC’s customer-centric culture helps explain why over 90% of QVC’s annual revenues come from repeat customers – people who have come to know and trust us. And it’s a big reason QVC people are proud to work here.

Personal Assistant

Responsibility Summary: The personal assistant reports to the GBS Site Leader. This individual provides comprehensive administrative support to the Director and the Global Business Services leadership team.

Key Accountabilities:

 Administration
  • Manage the Director’s calendar and support other GBS leaders if required.
  • Ensure Director is provided with all relevant information / documentation needed for each meeting attended
  • Ensure the Director and GBS leaders are informed in advance of upcoming events
  • Keep in touch with the Director when off site or away from the office so that Director is fully aware of commitments and urgent messages
  • Organize and coordinate meetings, both internal and external, ensuring required documentation and equipment is available. Coordinate meetings across the different time zones when required.
  • Attend meetings at the request of the Director, to take minutes of agreed actions and follow up to ensure delivery.
  • Arrange travel and accommodation for Director and other GBS leaders.
  • Update for Director organizational charts and contact details, correspondence, minute taking, filing, faxing and photocopying etc.
  • Cover the Director’s phone, screen and make calls on behalf of Director and other management conveying messages clearly, promptly
  • Manage the stationary supply for the Director’s office
  • Track the Director’s expenses including coordinating the completion of monthly reimbursement forms and the reconciliation of credit cards and receipts.

 Departmental Administration
  • Support GBS leadership team with relevant administration support as necessary.
  • Prepare and distribute team meeting agendas and capture minutes and track actions
  • Complete purchase orders for the department and get them approved and processed in a timely manner
  • Accurate tracking of all fixed cost expenditure and reconciliation of invoices for the Department including obtaining authorization and processing in a timely manner to support the prompt payment of suppliers
  • Ensure that the Department runs as smoothly as possible and be the first point of contact for Departmental queries
  • Greet visitors to the department, organize venues, conference/presentations facilities and refreshments if required
  • Maintain the departmental filing systems

Critical Skills/Knowledge:
  • Proficient in written and spoken English.
  • Skilled in Microsoft Office including calendar management
  • Exceptional verbal and written communication skills with a confident telephone manner
  • Excellent attention to detail
  • Good interpersonal skills with the ability to interact with all levels
  • Excellent organizational skills with the ability to work with minimum supervision, including experience of managing projects in line with agreed timescales.
  • Be discreet and have the ability to handle confidential issues
  • 3+ years of administrative support experience
  • Experience managing travel arrangements, expense reporting, and invoice processing.
Just as we search the globe for unique products, we’re also searching for unique individuals to join our team. QVC offers a variety of career paths in Krakow, whether you are a recent university graduate, completing your studies, looking for the next step in your career or want to work flexible hours. With a wide range of exciting opportunities, there’s no better place to start or continue your career.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Opiekun Medyczny

    LUX MED Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie; ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany dyplom opiekuna medycznego - do współpracy zapraszamy osoby, które...
  • Asystent / Asystentka Architekta

    Murapol Architects Drive S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Uczestnictwo w pełnym procesie projektowym od fazy koncepcji do fazy projektu wykonawczego włącznie; Współudział w opracowywaniu projektów koncepcyjnych, budowlanych i wykonawczych; Przygotowywanie analiz chłonności pod kątem możliwości inwestycyjnych działki;...
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent / Asystentka Projektanta Instalacji Elektrycznych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje przyszłe zadania obejmują: Opracowywanie projektów instalacji elektrycznych; Wykonywanie prac projektowych zgodnie z wytycznymi Klienta oraz obowiązującymi przepisami i normami prawnymi; Współpraca z Klientem, organami jednostek samorządowych oraz gestorami sieci; Czego oczekujemy?...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    3 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Stażysta / Stażystka w Dziale E-Commerce

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: wspieranie działań zespołu e-commerce w realizacji kampanii marketingowych i sprzedażowych online, pomoc przy tworzeniu i aktualizacji treści na stronie internetowej, w tym opisów produktów i zdjęć, współpraca z działem marketingu w realizacji...
  • Praktykant do Programu Praktyk – budownictwo drogowe

    STRABAG Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    3 dni
    Zadania: Wsparcie w nadzorowaniu pracy grup sił własnych oraz firm podwykonawczych; Kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją techniczną; Przygotowywanie podstawowych dokumentów budowy, m.in. raportów z prac; Wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji budowy;
  • Asystent / Asystentka Kupca Mody

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z Kupcem Mody w procesie przygotowania i realizacji zakupów asortymentu danej marki, prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim z dostawcami (pozyskiwanie danych dotyczących produktów, ustalanie terminów...