Pracownik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Żywiec
praca stacjonarna
3 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Pracownik administracji
Miejsce pracy: Żywiec
Numer: StPr/25/0551
OBOWIĄZKI:
przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów indywidualnych oraz firm ubezpieczeniowych, gromadzenie , analiza i archiwizacja materiału dowodowego dokumentującego proces naprawy pojazdu,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Żywiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Łączna 28, 34-300 Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Renata Rus
rrus@pup.zywiec.pl
334757528


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Żywiec, ul. Armii Krajowej 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

    BDO Sp. z o.o. Sp. K.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
  • Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, Toszecka 101    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, ul. Robotnicza 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. obsługi biura i klienta

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
  • Pracownik biurowy

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Telefoniczna obsługa klienta;Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej;Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej;Wystawianie faktur;Tworzenie baz klientów;Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi;Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego;