Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Majątkiem

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    4 dni
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Administrator ds. systemowego wsparcia działań informacyjnych i pomocowych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, al. Niepodległości 16/18    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjno-doradczych i udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspieranie cudzoziemców...
  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik Biurowy Poznań
Pracownik administracyjno-biurowy

Pracownik administracyjno-biurowy

PGB Human Resources
Poznań
praca stacjonarna
3453 dni temu

Obecnie dla naszego Klienta, jednego z deweloperów mieszkaniowych,poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: PAB_0616_POZ_BP
Opis stanowiska:
  • Organizacja pracy sekretariatu
  • Kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Koordynacja zaopatrzenia w niezbędne artykuły biurowe
  • Podejmowanie gości w firmie
  • Wystawianie faktur i wezwań do zapłaty
  • Naliczanie podatków od nieruchomości
  • Współpraca z biurem rachunkowym
  • Kontakt z kancelarią prawną i notarialną

Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość podstaw księgowości
  • Znajomość programu do wystawiania faktur enova – mile widziane
  • Znajomość podstaw naliczania podatków od nieruchomości – mile widziane
  • Wysoka kultura osobista, przyjazna aparycja
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Możliwość awansu

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

OFFICE ADMINISTRATION

recruitment practice
Rekrutacja pracowników w administracji PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności związanej z zasobami ludzkimi:
  • rekrutacja pracowników, selekcja i doradztwo personalne (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne analityczne, head-huniting, executive search),
  • szkolenia i rozwój (teambulding, Development Center),
  • doradztwo HR (audyty, systemy motywacyjne),
  • outsorcing (wsparcie sił sprzedaży, interim management).
PGB Human Resources Sp. z o.o.

info@pgbhr.com

www.pgbhr.com

Numer w rejestrze agencji: 6457

Nasze usługi:
  • Rekrutacja i selekcja
  • Head-hunting
  • Executive search
  • Testy kompetencyjne
  • Assessment Centre
Specjalizacje rekrutacyjne:
  • Administracja biurowa
  • Budownictwo i nieruchomości
  • Finanse i bankowość
  • Inżynieria i Technologia
  • IT
  • Logistyka, Spedycja, Zakupy
  • Marketing
  • Medycyna i Farmacja
  • Obsługa Klienta, Call Center
  • Prawo
  • Sprzedaż B2B

Zachęcamy również do przesyłania swojego CV również pod kątem innych projektów rekrutacyjnych na adres

rekrutacja@pgbhr.com
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Majątkiem

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    4 dni
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Administrator ds. systemowego wsparcia działań informacyjnych i pomocowych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, al. Niepodległości 16/18    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjno-doradczych i udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspieranie cudzoziemców...
  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...