Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    6 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Ekspert ds. zakupów administracyjnych i bezpieczeństwa

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik administracyjno - biurowy

CRL Sp. z o.o.
Radom
praca stacjonarna
2485 dni temu

CRL sp. z o.o. jest firmą działająca w branży usług związanych z wynajmem i serwisem odzieży roboczej i ochronnej. Od 1990 roku wykorzystujemy najnowocześniejsze i innowacyjne technologie, gwarantując niezmiennie najwyższą jakość usług.


W związku z realizacją projektu:


„Opracowanie inteligentnego systemu zarządzania procesami biznesowymi z uwzględnieniem rozwiązań inteligentnych systemów wspierających integrację tradycyjnych oraz elektronicznych kanałów sprzedaży w rentalu odzieży roboczej (sektor B2B)” realizowanego w ramach Programu 1.2 „Działalność badawczo - rozwojowa przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020"

 

poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik administracyjno - biurowy
Miejsce pracy: Radom



Zakres obowiązków:

  • koordynacja pracy biura,
  • obsługa programów excel, word,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie,
  • nanoszenie dokumentacji do programów informatycznych,
  • rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących,
  • archiwizowanie dokumentacji na nośnikach informatycznych i papierowych.

Wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • znajomość elektronicznego obiegu dokumentów mile widziane,
  • bardzo dobra znajomość programu excel i word,
  • znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków,
  • wsparcie pracy biura w bieżących czynnościach administracyjnych.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia wprowadzające,
  • atmosferę pracy w młodym i prężnym zespole,
  • elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
  • pracę w stabilnej finansowo firmie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premię zadaniową.
Administratorem Państwa danych osobowych jest CRL Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Racławickiej 8/10, 26-600 Radom, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 0000073225 prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 948-22-41-378 oraz REGON: 672764100, z kapitałem zakładowym: 2.865.960,00 PLN wniesiony w całości („Spółka”). W procesie rekrutacji przetwarzane są dane osobowe kandydatów do pracy w zakresie określonym w art. 22 (1) 1 Kodeksu pracy lub podane za zgodą kandydata. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest rekrutacja na wolne stanowisko pracy. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy Spółka przetwarza w oparciu o przepisy prawa, a ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji (Art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu pracy przetwarzane dane osobowe będą obejmować: a) imię (imiona) i nazwisko; b) datę urodzenia; c) dane kontaktowe; d) wykształcenie; e) kwalifikacje zawodowe; f) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Spółka zażąda podania danych osobowych, o których mowa w lit. d) – f), gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku. Pozostałe dane które Państwo podadzą w przesłanych Spółce dokumentach (np.: zainteresowania, wizerunek) Spółka przetwarza na podstawie Państwa dobrowolnej zgody wyrażonej poprzez wysłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie Spółki (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Państwa dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji jeśli wyrażą Państwo na to zgodę w swojej aplikacji poprzez dopisanie do niej jednoznacznej zgody o treści takiej samej lub podobnej do poniższego oświadczenia: „Zgadzam się na przetwarzanie przez CRL Sp. z o. o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Racławickiej 8/10, 26-600 Radom, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji przez okres 2 lat od dnia przedłożenia Spółce zgłoszenia rekrutacyjnego.” Pomimo wyrażenia którejkolwiek z wyżej wskazanych zgód, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, kontaktując się ze Spółką na adres: dane.osobowemałpacrl.pl. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, tj. do momentu zakończenia rekrutacji nie dłużej jednak niż przez 6 miesięcy, a następnie po zakończeniu rekrutacji przez okres do 2 lat odnośnie do osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłej rekrutacji. W razie cofnięcia zgody dane te zostaną niezwłocznie usunięte. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting, dostawcom systemów informatycznych, pracownikom działu HR Spółki oraz kadrze kierowniczej Spółki decydującej o zatrudnieniu. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, w szczególności poza obszar Europejski Obszar Gospodarczy. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Spółki dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa osoby, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych osobowych (na których przetwarzanie wyrazili Państwo zgodę) do innego administratora danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). W razie pytań dotyczących danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail dane.osobowemałpacrl.pl
 

Poznaj

CRL Sp. z o.o.

CRL Sp. z o. o. świadczy usługę wynajmu i serwisu odzieży roboczej. Jako nieliczni wspieramy naszych Klientów w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych zapewniając właściwą odzież na stanowiskach pracy.

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   mazowieckie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracyjno - Finansowych

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid
    6 dni
    Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Ekspert ds. zakupów administracyjnych i bezpieczeństwa

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...