Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie finansowo-księgowym Uczelni. Kompleksowa realizacja...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
Kompleksowa obsługa administracyjna kontraktu oraz wsparcie bieżących procesów w jednostce. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizacja spotkań, wizyt oraz kontakt z...
Klient portalu Praca.pl
Dzierżoniów
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
11 dni
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca z wszystkimi działami firmy;
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...
Pracownik administracyjny z j. francuskim bez doświadczenia (m/k) [rekrutacja online]
Pracownik administracyjny z j. francuskim bez doświadczenia (m/k) [rekrutacja online]
CPL JOBS Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
rekrutacja online
1956 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik administracyjny z j. francuskim bez doświadczenia (m/k) [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: JO-1912-443155
Zadania na stanowisku:
Zdobywanie doświadczenia oraz rozwój kompetencji zawodowych w ramach jednego z działów: księgowości, finansów, HR lub obsługi klienta;
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi;
Przetwarzanie dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu;
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów;
Wsparcie administracyjne pozostałych działów firmy.
Oczekujemy:
Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego na poziomie min. B2;
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
Znajomości pakietu Microsoft Office;
Gotowości do podjęcia pracy na pełen etat;
Nie wymagamy doświadczenia, firma zapewnia szkolenia wdrażające.
Oferujemy:
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę;
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku;
Grupowe ubezpieczenie;
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i twojej rodziny;
Atrakcyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.);
Elastyczne godziny pracy;
Uznaniowy system premiowy;
Liczne wydarzenia, imprezy integracyjne i wiele innych.
Przygotowywanie wniosków i umów dla projektów związanych z aktywnością akademicką. Weryfikacja formalna i merytoryczna poprawności wniosków konkursowych przygotowywanych przez studentów. Prowadzenie kartotek projektów w systemie finansowo-księgowym Uczelni. Kompleksowa realizacja...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowej organizacji inwentaryzacji, rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych uczelni, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polityką rachunkowości oraz wewnętrznymi procedurami...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa...
Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
Trakcja S.A.Sprawdzona firmaGłogów
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizowanie spotkań z kontrahentami....
Kompleksowa obsługa administracyjna kontraktu oraz wsparcie bieżących procesów w jednostce. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie. Organizacja spotkań, wizyt oraz kontakt z...
Klient portalu Praca.pl
Dzierżoniów
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
11 dni
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych; Wprowadzanie danych do systemu; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; Współpraca z wszystkimi działami firmy;
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
Opracowywanie i aktualizacja rocznych planów inwentaryzacji majątku. Organizacja, nadzór i rozliczanie inwentaryzacji planowych, doraźnych i wyrywkowych. Koordynowanie pracy zespołów spisowych oraz kontrola poprawności spisów z natury. Wsparcie merytoryczne komisji i zespołów w zakresie...