Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
  • Sekretarka / Asystentka Dyrektora

    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    prowadzenie sekretariatu Dyrektora Instytutu, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji, prezentacji, prowadzenie...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Asystent ds. Administracji

    Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, partnerów, kolegów i podwładnych, Samodzielne zarządzanie pocztą i kalendarzem, Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych wraz z zapewnieniem catering'u, sprzętu i logistyki, Planowanie podróży służbowych,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Pracownik biura budowy - Dział Kontroli Jakości

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka Produkcji

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Pomoc przy tworzeniu planów produkcyjnych. Pomoc przy kontroli i analizie terminowego przebiegu produkcji. Obsługa administracyjna. Pomoc w organizacji spotkań. Zaopatrzenie w art. biurowe, środki ochrony osobistej oraz materiały produkcyjne.
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystent/ka ds. Administracji Kraków
Pracownik administracyjny z j. niemieckim

Pracownik administracyjny z j. niemieckim

CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3489 dni temu
Pracownik administracyjny z j. niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1401-277582xx_5

Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources , świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji,  poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko: Pracownik administracyjny z j. niemieckim

 

Opis stanowiska:

  • Terminowe odpowiadanie na wiadomości mailowe i przydzielone zapytania
  • Stosowanie standardowych procedur operacyjnych
  • Kontakt z klientem zagranicznym
  • Realizacja wyznaczonych dziennych zadań i raportowanie do przełożonych
  • Analizowanie i aktualizowanie dokumentów procesowych
  • Utrzymywanie relacji biznesowych z klientem wewnętrznym

 

 

 Wymagania:

  • Język niemiecki – poziom bardzo dobry
  • Język angielski – poziom komunikatywny
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta/finansami/rachunkowością będzie dodatkowym atutem – również praktyki
  • Łatwość przyswajania wiedzy
  • Zdolności analityczne

 

Firma oferuje:

  • Nowoczesne środowisko pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną

 

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 7010256845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych."
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

    Urząd Dozoru Technicznego   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Kluczowe obowiązki: Praca w Biurze Obsługi Klienta. Wspomaganie procesu sprawdzania kwalifikacji oraz przedłużania terminów ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych. Prace administracyjno-biurowe. Archiwizacja dokumentów wytworzonych i otrzymanych od klientów.
  • Sekretarka / Asystentka Dyrektora

    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    prowadzenie sekretariatu Dyrektora Instytutu, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji, prezentacji, prowadzenie...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Asystent ds. Administracji

    Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla klientów, partnerów, kolegów i podwładnych, Samodzielne zarządzanie pocztą i kalendarzem, Organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych wraz z zapewnieniem catering'u, sprzętu i logistyki, Planowanie podróży służbowych,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Pracownik biura budowy - Dział Kontroli Jakości

    Jww Invest S. A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka Produkcji

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Pomoc przy tworzeniu planów produkcyjnych. Pomoc przy kontroli i analizie terminowego przebiegu produkcji. Obsługa administracyjna. Pomoc w organizacji spotkań. Zaopatrzenie w art. biurowe, środki ochrony osobistej oraz materiały produkcyjne.
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...