Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- zapewnianie terminowego obiegu dokumentów
- obsługa urządzeń biurowych
- korespondencja z dostawcami
- obsługa aplikacji do realizacji zamówień
- realizacja zadań zgodnie z harmonogramem
- weryfikacja merytoryczna dokumentów
- realizacja działań reklamacyjnych
- orzeczenie o niepełnosprawności
- dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna, podstawowa znajomość Excel);
- zdolności organizacyjne
- sumienność i skrupulatność
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
- narzędzia i wsparcie w wykonywaniu obowiązków
- wdrożenie do pracy
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.