Ogłoszenie numer: 1958192, z dnia 2018-05-07
Firma BBA Reman bardzo szybko stała się międzynarodowym liderem w regeneracji elektronicznych części samochodowych, działając w 11 krajach na 3 różnych kontynentach. Firma aktualnie poszukuje wysoce zmotywowanych kandydatów, których cechuje charyzma, pewność siebie i którzy posiadają doświadczenie w budowaniu dobrych stosunków z klientami na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta / Customer Service Representative
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Kandydat na to stanowisko będzie odpowiedzialny za telefoniczną obsługę klienta, co również będzie wymagało wyjaśnień i pomocy w rozwiązywaniu kwestii technicznych. Profesjonalizm i dbałość o szczegóły jest niezbędna, ponieważ osoba na tym stanowisku będzie wystawiała faktury oraz w porozumieniu z technikami na bieżąco informowała klientów o statusie ich napraw i dostępności części na magazynie. Pracownik działu obsługi klienta będzie również odgrywać kluczową rolę w rozwoju firmy i będzie zaangażowany w marketing firmy. W BBA każdy dzień jest inny i praca niekiedy wymaga bycia elastycznym, gotowym na wyzwania, a czasem ubrudzenia sobie rąk.
Wymagania
- Wyższe wykształcenie
- Umiejętność radzenia sobie w stresowych sytuacjach
- Multitasking
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Min. 1 rok doświadczenie w pracy z klientem(sprzedaż)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Doświadczenie w branży samochodowej mile widziane
Oferujemy
BBA Reman oferuje wysokie wynagrodzenie(do 70000PLN rocznie) oraz premię uzależnioną od uzyskiwanych targetów. Praca rozpoczyna się 6-8 tygodniowym szkoleniem stanowiskowym w Anglii, możliwe są również podróże do innych międzynarodowych oddziałów, gdzie wszelkie koszty pokrywa firma. Oprócz tego oferujemy niezwykle dynamiczne środowisko pracy i szybką możliwość rozwoju kariery.