Praca.pl Praca Małopolskie Wadowice Pracownik Biurowy Wadowice
Pracownik biurowy ds. administracyjnych i obsługi kancelarii

Pracownik biurowy ds. administracyjnych i obsługi kancelarii

Urząd Miejski w Wadowicach
Wadowice
praca stacjonarna
3 godz. temu
Urząd Miejski w Wadowicach
Pracownik biurowy ds. administracyjnych i obsługi kancelarii
Miejsce pracy: Wadowice
Numer: StPr/25/1422
OBOWIĄZKI:
Praca biurowa i w terenie; kontakt z petentem (udzielanie informacji: bezpośrednio, telefonicznie i mailowo); praca przy komputerze. Zadania wykonywane na stanowisku: 1.odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie kancelarii 2.organizacja spotkań, narad i zebrań z udziałem Burmistrza i Z-cy Burmistrza 3.prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza i Z-cy Burmistrza 4.przygotowywanie, redakcja i archiwizowanie pism, dokumentów i informacji na zlecenie Burmistrza lub Z-cy Burmistrza 5.przygotowywanie wyjazdów służbowych Burmistrza i Z-cy Burmistrza 6.sporządzanie sprawozdań z działalności Burmistrza w okresie między sesyjnym 7.prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Burmistrza 8.współdziałanie z wydziałami i podległymi jednostkami, koordynacja przepływu informacji między jednostkami, a kancelarią 9.organizacja przyjmowania stron przez Burmistrza oraz Z-cę Burmistrza; 10.obsługa interesantów zgłaszających się do Burmistrza 11.rejestracja pism (korespondencji) 12.przygotowywanie korespondencji do wysyłki 13.przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu za pośrednictwem e-mail i eDokumentu 14.ewidencjonowanie i zamieszczanie ogłoszeń na urzędowych tablicach ogłoszeń. Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy, w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowe, w godzinach: 07:00-16:00. Wymagane dokumenty: W I etapie rekrutacji (składania ofert): -CV oraz list motywacyjny, -wypełniony i podpisany załącznik do ogłoszenia W II etapie rekrutacji (po zaproszeniu wybranych osób na rozmowę kwalifikacyjną): -kopie dyplomu ukończenia szkoły. W dokumentach aplikacyjnych należy podać kontakt telefoniczny w celu powiadomienia o terminie przeprowadzenia II etapu rekrutacji. Dokumenty należy składać/przesłać w terminie do 30 grudnia 2025 roku, do godz. 15:00 na dzienniku podawczym Urzędu Miejskiego w Wadowicach lub elektronicznie na adres rekrutacja@wadowice.pl . Oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględniane. Szczegółowy nabór dostępny pod adresem: https://bip.malopolska.pl/umwadowice,a,2789245,nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-administracyjnych-i-obslugi-kancelarii.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, biegła obsluga komputera, wymagane 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie w jednostkach samorządu terytorialnego, biegła obsługa komputera (środowisko MS Windows: min. Word, Excel); umiejętność redagowania pism; znajomość struktury Urzędu, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;, brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, nieposzlakowana opinia. Mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek administracja, mile widziana umiejętność obsługi i znajomość Systemu Informacji Prawnej LEX. Umiejętność pracy w grupie, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, wysokie zaangażowanie w pracę; komunikatywność; odpowiedzialność; kreatywność; umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

Miejsce pracy:

Wadowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 do 6 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie miesięczne: w zależności od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji z przedziału od 5.300 do 6.300 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; pozostałe warunki płacowe określa: Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Wadowicach stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0050.962.2018.K Burmistrza Wadowic z dnia 23 maja 2018 roku z późn. zm. dostępny w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wadowicach; dofinansowanie do wypoczynku ( ZFŚS).

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Beata Studnicka
rekrutacja@wadowice.pl
338731812


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: W I etapie rekrutacji (składania ofert): - CV oraz list motywacyjny, - wypełniony i podpisany załącznik do ogłoszenia W II etapie rekrutacji (po zaproszeniu wybranych osób na rozmowę kwalifikacyjną): - kopie dyplomu ukończenia szkoły, W dokumentach aplikacyjnych należy podać kontakt telefoniczny w celu powiadomienia o terminie przeprowadzenia II etapu rekrutacji. Dokumenty należy składać/przesłać w terminie do 30 grudnia 2025 roku, do godz. 15:00 na dzienniku podawczym Urzędu lub elektronicznie na adres rekrutacja@wadowice.pl. Oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględniane.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Junior Travel Desk Specialist​ (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie w korzystaniu z platformy Egencia. Obsługa zapytań dotyczących podróży służbowych. Kontakt z dostawcami usług podróżnych i kart korporacyjnych. Zapewnienie zgodności rezerwacji z polityką firmy. Wsparcie w procesie rozliczeń kosztów podróży. Pomoc w...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Podróży Służbowych

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Wsparcie pracowników w korzystaniu z systemu rezerwacji podróży. Obsługa zapytań dotyczących wyjazdów służbowych oraz kontakt z dostawcami usług i kart korporacyjnych. Kontrola zgodności rezerwacji z obowiązującą polityką firmy. Pomoc w rozliczaniu kosztów podróży i organizacji...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...
  • Specjalistka / Specjalista ds. koordynacji administracyjno-organizacyjnej

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE...
  • Stażysta / Stażystka ds. Copywritingu i Social Media

    Fihn Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Twoje Zadania Tworzenie, recenzowanie i ocena treści marketingowych. Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na WWW. Obsługa narzędzi AI i zaawansowane techniki pracy z ChatGPT.
  • Stażystka / Stażysta: Content & AI

    Fihn Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres Obowiązków Tworzenie i recenzja treści marketingowych. Zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW. Codzienna obsługa narzędzi sztucznej inteligencji (AI).
  • Płatny Staż: Copywriting, praca biurowa z elementami AI i marketingu

    Fihn Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat   4 700 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków tworzenie i recenzja treści marketingowych; zarządzanie treściami na portalach społecznościowych i stronach WWW; obsługa narzędzi AI;
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów Leczniczych

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    OPIS STANOWISKA Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń na wprowadzenie nowych produktów leczniczych. Opracowywanie materiałów do przedłużania ważności pozwoleń oraz aktualizacji danych rejestracyjnych. Uczestnictwo w komunikacji z instytucjami regulacyjnymi oraz...