PKE Polska Sp. z o. o. należy do wiodących firm w Polsce, zajmujących się planowaniem i realizacją kompleksowych projektów niskoprądowych, telekomunikacyjnych i elektrycznych oraz obsługą serwisową w obiektach komercyjnych, przemysłowych oraz użyteczności publicznej.
Aktualnie do Naszego oddziału poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Biurowy / Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Wsparcie działu logistyki, księgowości oraz sekretariatu,
- Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,
- Drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów,
- Dbanie o właściwy obieg dokumentacji, zarządzanie korespondencją,
- Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe, spożywcze i chemiczne,
- Inne bieżące zadania administracyjne wynikające z codziennych potrzeb biura lub Zarządu.
Wymagania:
- Znajomość pakietu MS Office,
- Systematyczność, dokładność,rzetelność,
- Kultura osobista, komunikatywność.
Oferujemy:
- Umowę o pracę, pakiet socjalny,
- Przyjazną atmosferę pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Wsparcie merytoryczne współpracowników,
- W pełni wyposażone stanowisko pracy,
- Szanse na podnoszenie kwalifikacji, dalszy rozwój i awans wewnątrz organizacji.
Poznaj
PKE Polska Sp. z o.o.
PKE Polska Sp. z o. o. należy do wiodących firm w Polsce, zajmujących się planowaniem i realizacją kompleksowych projektów niskoprądowych, telekomunikacyjnych i elektrycznych oraz obsługą serwisową w obiektach komercyjnych, przemysłowych oraz użyteczności publicznej.