specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta przy kasie w oparciu o standardy obsługi Klienta Dbanie o czystość i zatowarowanie sklepu Wystawianie faktur (gotówkowe, zbiorcze) i dokumentów sprzedaży (WZ, RW, MM) Przyjmowanie dostaw towarów oraz paliw zgodnie z obowiązującymi procedurami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala); sporządzanie raportów, zestawień, analiz personalnych; stały kontakt z...
specjalista junior / mid / asystent umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; współpraca z partnerami zagranicznymi; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;
VESTA POLSKA Sp. z o.o. – stabilna i dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma, działająca na rynku usług transportowych, spedycyjnych i magazynowych, realizująca kompleksową obsługę logistyczną, w związku z dynamicznym rozwojem, oferuje pracę na stanowisku:
Pracownik biurowy z j.rosyjskim
Miejsce pracy: Błonie pod Warszawą
Obowiązki:
Wystawianie zleceń transportowych oraz kontrola przebiegu dokumentów transportowych
Prowadzenie i aktualizacja baz danych
Archiwizowanie dokumentów
Codzienna korespondencja i współpraca z zagranicznymi i krajowymi oddziałami firmy
Znajomość języka rosyjskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Obsługa komputera, poczty elektronicznej, pakietu Microsoft Office
Umiejętność pracy pod presją czasu
Komunikatywność
Systematyczność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta przy kasie w oparciu o standardy obsługi Klienta Dbanie o czystość i zatowarowanie sklepu Wystawianie faktur (gotówkowe, zbiorcze) i dokumentów sprzedaży (WZ, RW, MM) Przyjmowanie dostaw towarów oraz paliw zgodnie z obowiązującymi procedurami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala); sporządzanie raportów, zestawień, analiz personalnych; stały kontakt z...
specjalista junior / mid / asystent umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych; współpraca z partnerami zagranicznymi; budowanie baz i ich weryfikacja; współpraca z innymi działami firmy;
praca w systemie RAKS; współpracę z innymi działami firmy; sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami; wysyłanie i wystawianie faktur; archiwizacja dokumentacji; sporządzanie raportów;