Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
Pracując na powyższym stanowisku zajmiesz się analizą dokumentacji przetargowej (SWZ, PFU, dokumentacji projektowej), analizą wymagań formalnych i technicznych postępowań, sporządzaniem kosztorysów w oparciu o dokumentacje przetargową, przygotowaniem pełnej dokumentacji formalnej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wysyłanie zapytań o cenę, na etapie realizacji inwestycji, w oparciu o dokumentację projektową oraz złożone przez Kierownika budowy/robót zapotrzebowanie. W szczególności dotyczące zamawianych: Materiałów; Usług; Robót budowlanych związanych z branżą infrastrukturalną (min....
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
24 godz.
Nazwa stanowiska: księgowa Wymiar etatu: pełny (umowa o pracę na czas określony w celu zastępowania nieobecnego pracownika) Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przestrzeganie przepisów o rachunkowości i dyscyplinie finansowej. Przyjmowanie, weryfikacja, sprawdzanie pod względem...
Główne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura, obsługa systemu obiegu wniosków...
CONTROL PROCESS S.A. to firma prywatna działająca na rynku nieprzerwanie od 1991 roku. Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją inwestycji w systemie "pod klucz" w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Grupa kapitałowa CONTORL PROCESS S.A. skupia kilkanaście spółek o profilu inżynieryjno-budowlanym obsługującym sektory ROPA I GAZ, ENERGETYKA, OCHRONA ŚRODOWISKA, PRZEMYSŁ I INFRASTRUKTURA.
Poszukujemy pracowników na stanowisko:
Pracownik biurowy ze znajomością j. angielskiego
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu;
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów;
Prowadzenie korespondencji e-mailowej;
Obsługa urządzeń biurowych;
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji;
Wymagania:
Min. wykształcenie średnie;
Umiejętność rozwiązywania problemów
Dążenie do osiągnięcia rezultatów
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność wyznaczania priorytetów
Umiejętność zarządzania czasem
Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
Pracując na powyższym stanowisku zajmiesz się analizą dokumentacji przetargowej (SWZ, PFU, dokumentacji projektowej), analizą wymagań formalnych i technicznych postępowań, sporządzaniem kosztorysów w oparciu o dokumentacje przetargową, przygotowaniem pełnej dokumentacji formalnej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wysyłanie zapytań o cenę, na etapie realizacji inwestycji, w oparciu o dokumentację projektową oraz złożone przez Kierownika budowy/robót zapotrzebowanie. W szczególności dotyczące zamawianych: Materiałów; Usług; Robót budowlanych związanych z branżą infrastrukturalną (min....
Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności: Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami, Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym: weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów, kontrola merytoryczna...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
24 godz.
Nazwa stanowiska: księgowa Wymiar etatu: pełny (umowa o pracę na czas określony w celu zastępowania nieobecnego pracownika) Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przestrzeganie przepisów o rachunkowości i dyscyplinie finansowej. Przyjmowanie, weryfikacja, sprawdzanie pod względem...
Główne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura, obsługa systemu obiegu wniosków...