specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Działu w celu terminowego realizowania zadań związanych z przygotowywaniem i procesowaniem umów na roboty budowlane i prace projektowo-kosztorysowe. Zakres obowiązków: nadzór nad poprawną realizacją...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: wyszukiwanie przetargów na budowy obiektów użyteczności publicznej i ubieganie się o uzyskanie zaproszenia do udziału; biegła obsługa platform i biuletynów z przetargami publicznymi; analiza dostępnych przetargów i podjęcie decyzji wraz z zarządem o zaangażowaniu się w...
Opis stanowiska: Opracowywanie ofert przetargowych; Wysyłanie zapytań ofertowanych na materiały i roboty budowlane; Analiza ofert dostawców i podwykonawców; Prowadzenie wstępnych negocjacji z podwykonawcami; Analiza dokumentacji projektowej; Opracowywanie kosztorysów z zakresu robót...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC; przygotowywanie dokumentacji...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC; przygotowywanie dokumentacji...
CONTROL PROCESS S.A. to firma prywatna działająca na rynku nieprzerwanie od 1991 roku. Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją inwestycji w systemie "pod klucz" w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Grupa kapitałowa CONTORL PROCESS S.A. skupia kilkanaście spółek o profilu inżynieryjno-budowlanym obsługującym sektory ROPA I GAZ, ENERGETYKA, OCHRONA ŚRODOWISKA, PRZEMYSŁ I INFRASTRUKTURA.
Poszukujemy pracowników na stanowisko:
Pracownik biurowy ze znajomością j. angielskiego
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu;
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów;
Prowadzenie korespondencji e-mailowej;
Obsługa urządzeń biurowych;
Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji;
Wymagania:
Min. wykształcenie średnie;
Umiejętność rozwiązywania problemów
Dążenie do osiągnięcia rezultatów
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność wyznaczania priorytetów
Umiejętność zarządzania czasem
Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie Działu w celu terminowego realizowania zadań związanych z przygotowywaniem i procesowaniem umów na roboty budowlane i prace projektowo-kosztorysowe. Zakres obowiązków: nadzór nad poprawną realizacją...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: wyszukiwanie przetargów na budowy obiektów użyteczności publicznej i ubieganie się o uzyskanie zaproszenia do udziału; biegła obsługa platform i biuletynów z przetargami publicznymi; analiza dostępnych przetargów i podjęcie decyzji wraz z zarządem o zaangażowaniu się w...
Opis stanowiska: Opracowywanie ofert przetargowych; Wysyłanie zapytań ofertowanych na materiały i roboty budowlane; Analiza ofert dostawców i podwykonawców; Prowadzenie wstępnych negocjacji z podwykonawcami; Analiza dokumentacji projektowej; Opracowywanie kosztorysów z zakresu robót...
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Spółki; Udział w pracach komisji przetargowych (pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej); Prowadzenie dokumentacji...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC; przygotowywanie dokumentacji...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
ZADANIA: odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego; kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, raportowanie, nadzór nad harmonogramami; opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, poleceń zmian, roszczeń zgodnie z procedurami FIDIC; przygotowywanie dokumentacji...