asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zatrudnimy osobę do pracy biurowej na 2 zmiany przy komputerowej obsłudze dokumentów, oraz koordynacji pracy magazynu. W skład obowiązków wchodzi obsługa klienta oraz współpraca z magazynem.
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
EFFEKT Sp. z o.o.Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 242 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne zespołu handlowego; Obsługa administracyjna biura, dbanie o wizerunek oddziału; Tworzenie, nadzór i koordynacja korespondencji jak również dokumentacji wewnętrznej oddziału; Obsługa klienta; Opisywanie i wysyłanie faktur; Kontrola płatności...
Larix to przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające w branży outdoorowo-sportowej.
Wyłączny dystrybutor na terenie Polski marek: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, Camelbak, Sea To Summit, Reima, Maximo oraz właściciel marki Viking.
Obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko:
Pracownik Biurowy
Miejsce pracy: Buczkowice
Opis stanowiska:
prace administracyjno-biurowe,
wystawianie faktur i podstawowe prace związane z księgowością,
tworzenie dokumentów wysyłkowych
prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji.
Wymagania:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
wykształcenie min. średnie mile widziane wyższe,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zatrudnimy osobę do pracy biurowej na 2 zmiany przy komputerowej obsłudze dokumentów, oraz koordynacji pracy magazynu. W skład obowiązków wchodzi obsługa klienta oraz współpraca z magazynem.
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad przestrzeganiem technologii spawania, zlecenia badań...
EFFEKT Sp. z o.o.Katowice, ścisłe centrum Katowic, blisko dworca PKP oraz przystanków autobusowych i tramwajowych
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 242 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
bieżąca obsługa klientów bezpośrednio w sekretariacie szkoły, poprzez telefon oraz drogą elektroniczną; aktywna sprzedaż oferowanych usług firmy (nabór szkolny + kursy/szkolenia) udzielanie klientom informacji o firmie oraz oferowanych usługach; zapewnienie poprawności obiegu...
Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne zespołu handlowego; Obsługa administracyjna biura, dbanie o wizerunek oddziału; Tworzenie, nadzór i koordynacja korespondencji jak również dokumentacji wewnętrznej oddziału; Obsługa klienta; Opisywanie i wysyłanie faktur; Kontrola płatności...