Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Młodszy / Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. postępowań administracyjnych

    ELSERWIS SP. Z O.O.   Rzgów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie dokumentacją firmową związaną z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi: koordynowanie obiegu dokumentów (np. oświadczenia, umowy, gwarancje, wnioski, pisma) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów w celu realizacji powierzonych zadań i...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Biurowy

Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.
Olsztyn, Olsztyn - ul. Sprzętowa 2
praca stacjonarna
1522 dni temu

Ogłoszenie numer: 3030302, z dnia 2020-01-27

Firma MAG Dystrybucja jest firmą handlową istniejącą na polskim rynku od 1995 roku. Od momentu rozpoczęcia działalności priorytetem jest konstruowanie najlepszych ofert na towary wiodących producentów w Polsce jak Grupa Maspex,  Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój, Nestle i innych, co w połączeniu z profesjonalną obsługą klienta i fachowością w realizacji dostaw powoduje, że jest cenionym partnerem rynku FMCG. Priorytetem firmy MAG Dystrybucja jest budowanie trwałych relacji z Klientami ale również z Pracownikami, doceniając potencjał który wnoszą swoim zaangażowaniem.

Pracownik Biurowy

Miejsce pracy: Olsztyn, Olsztyn - ul. Sprzętowa 2

 

Opis stanowiska

  • Fakturowanie (systemowych i telefonicznych) zamówień zakupu i sprzedaży towarów z oferty handlowej
  • Bieżąca obsługa klientów w hurtowni (podstawowe doradztwo, sprzedaż, przyjmowanie zamówień)
  • Poprawne prowadzenie obsługi dokumentacji sprzedażowej
  • Wystawienie korekt
  • Wykonywanie prac administracyjnych związanych ze sprawnym funkcjonowaniem biura

Wymagania

  • Sprawna obsługa komputera oraz pakietu MS Office
  • Praktyczna znajomość i operatywność w systemie ERP CDN XL lub innych systemów operacyjnych sprzedaży
  • Umiejętność ustalenia priorytetów i organizowania własnej pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wykształcenie  minimum średnie

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie: podstawa + premia
  • Pracę zmianowa w godzinach 7-19
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczeń w prężnie rozwijającej się firmie dystrybucyjnej
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp. k.

Firma MAG Dystrybucja - wiodący dystrybutor artykułów spożywczych największych polskich producentów takich jak: Maspex, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój, Carlsberg, Grupa Żywiec do sieci sklepów spożywczych i gastronomii na terenie województw: warmińsko - mazurskiego. pomorskiego i kujawsko-pomorskiego.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Młodszy / Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. postępowań administracyjnych

    ELSERWIS SP. Z O.O.   Rzgów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie dokumentacją firmową związaną z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi: koordynowanie obiegu dokumentów (np. oświadczenia, umowy, gwarancje, wnioski, pisma) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów w celu realizacji powierzonych zadań i...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...