Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Pracownik Call Center
mFinanse S.A.
Warszawa
specjalista (mid)
umowa zlecenie / kontrakt B2B
61 dni temu
Od nas dostaniesz:  
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową
  • Atrakcyjne miejsce pracy w centrum Warszawy
  • Swobodny dress code
  • Możliwość rozwoju w ramach grupy mBanku
  • Pyszną kawę i owoce
Pracownik Call Center
miejsce pracy: Warszawa , Nr ref.: PCC_06.2021
Potrzebne Ci będzie:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Bardzo dobre umiejętności nawiązywania kontaktów i utrzymywania relacji z klientami
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów
  • Doskonała organizacja pracy własnej
  • Zaangażowanie i nastawienie na realizację celów
  • Dobrze rozwinięte umiejętności pracy w zespole
  • Dobra znajomość obsługi komputera i programów z pakietu MS Office
Twoje zadania:
  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klienta indywidualnego
  • Obsługa systemu CRM
  • Rejestrowanie danych
  • Prowadzenie przeglądów dokumentacji i danych
  • Dbanie o wewnętrzny przepływ informacji poprzez współpracę z innymi działami
Zapewniamy:
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy w zmniejszonym wymiarze godzin
Od nas dostaniesz:  
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową
  • Atrakcyjne miejsce pracy w centrum Warszawy
  • Swobodny dress code
  • Możliwość rozwoju w ramach grupy mBanku
  • Pyszną kawę i owoce

Poznaj

mFinanse S.A.

Dlaczego warto?

mFinanse, jest firmą pośrednictwa finansowego i ubezpieczeniowego, należącą do Grupy mBanku. Prowadzimy blisko 160 placówek na terenie całej Polski, z czego 135 mKiosków mBanku, w których pracuje prawie 500 pracowników. Celem mFinanse jest profesjonalna obsługa w zakresie m.in. produktów kredytowych, ubezpieczeniowych i oszczędnościowych. By to osiągnąć, stawiamy na ciągły rozwój naszych pracowników, bo to dzięki ich chęciom i zaangażowaniu, jesteśmy jedną z największych instytucji finansowych w Polsce. mFinanse tworzą Ludzie, których pasją jest szeroko rozumiana sprzedaż produktów finansowych. Pod tym sformułowaniem kryje się pozyskiwanie Klientów, badanie potrzeb, pomoc w wyborze najlepszego produktu spełniającego oczekiwania Klienta, przyjęcie wniosku i dopełnienie niezbędnych formalności związanych z podpisaniem dokumentów przez Klienta, a także zarządzanie sprzedażą, motywowanie zespołu i kreatywność w podejmowaniu codziennych wyzwań. Jeśli chcesz stać się częścią Grupy mBanku – koniecznie dołącz do nas.

Proces rekrutacji

Krok Zapoznanie z aplikacjami i wybór kandydatów
Krok Zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną
Krok Rozmowa z bezpośrednim przełożonym
Krok Rozmowa z Dyrektorem Regionalnym
Krok Informacja zwrotna z wynikiem rekrutacji

Podobne oferty