Ogłoszenie numer: 2589689, z dnia 2019-08-07
Klient portalu Praca.pl
Jesteśmy firmą handlowo – usługową z polskim kapitałem, współpracującą z rynkami europejskimi i azjatyckimi. Poszukujemy ambitnych pracowników, doceniamy zarówno osoby młode, jak i te z doświadczeniem.
Jeśli szukasz inspirujących wyzwań, zrób kolejny krok w swojej karierze i dołącz do naszego zespołu!
Pracownik ds. administracji i zaopatrzenia
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Zaopatrzenie biura i magazynów w materiały eksploatacyjne i bhp
- Serwis i ubezpieczenie samochodów służbowych
- Współpraca z siecią telefonów komórkowych
- Kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawach technicznych, utrzymania czystości itp.
- Zamówienia materiałów reklamowych
- Prowadzenie ewidencji gospodarki odpadowej
Wymagania
- Prawo jazdy kat. B
- Komunikatywność i samodzielność
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Znajomość języka angielskiego,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Wysoko kultura osobista,
- Odpowiedzialność, skuteczność działania, zaangażowanie w pracę
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
- Codziennie świeże kanapki, owoce i słodycze
- Benefity pozapłacowe (kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe)
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.