Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy NBP w Olsztynie
poszukuje kandydata do pracy na samodzielnym stanowisku pracy
ds. kontroli wewnętrznej
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowanych i doraźnych zleconych przez Dyrektora Oddziału oraz kontroli zleconych i koordynowanych przez Departament Audytu Wewnętrznego,
- przygotowywanie i opracowywanie rocznego planu kontroli wewnętrznej Oddziału,
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych oraz
dokumentacji pokontrolnej (protokołów, zaleceń pokontrolnych, rekomendacji),
a także dokonywanie analizy wyników, - prowadzenie zbioru dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli
wewnętrznych, - monitoring sposobu realizacji zaleceń pokontrolnych i rekomendacji,
- wykonywanie zadań menedżera ryzyka.
Wymagania formalne w stosunku do kandydata:
- studia wyższe magisterskie na kierunku ekonomicznym lub prawniczym.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:
- znajomość zagadnień dotyczących systemu kontroli wewnętrznej oraz ryzyka
operacyjnego poparta doświadczeniem w realizacji zadań w tych obszarach, - umiejętność interpretacji przepisów, przeprowadzania analiz dokumentacji oraz
wyciągania wniosków, - umiejętność szybkiego poznawania nowych zagadnień m. in. dotyczących
funkcjonowania różnych obszarów działalności Oddziału Okręgowego NBP, - dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji zadań,
- sumienność i terminowość w zakresie powierzonych zadań,
- dociekliwość, dążenie do pełnego wyjaśniania badanych zagadnień,
- zdolność do podejmowania inicjatywy w zakresie realizowania powierzonych zadań,
- komunikatywność, w tym umiejętność przejrzystego przekazywania informacji
w formie pisemnej i ustnej, - umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Poznaj
Narodowy Bank Polski
Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.