PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- naliczanie premii w oparciu o przyjęte założenia i wytyczne limitów środków,
- administrowanie i obsługa systemu informatycznego premiowania pracowników,
- rozliczanie, monitorowanie funduszy premiowych i funduszy nagrodowych,
- analizowanie i raportowanie wykorzystania środków z funduszy premiowych i funduszu nagrodowego.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek ekonomia / finanse,
- doświadczenie zawodowe minimum 4 lata, w tym minimum 2 lata na podobnym stanowisku,
- wiedza zawodowa w zakresie wynagrodzenia, administracji, kadr,
- umiejętność współpracy,
- dzielenie się wiedzą i doświadczeniami,
- sumienność i zaangażowanie,
- radzenie sobie z emocjami,
- orientacja na wyniki,
- otwartość na zmianę.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.