Pracownik działu obsługi klienta (zaopatrzenia i logistyki)

Schnell Polska Sp. z o.o.

Rogoźno

27 dni temu

Ogłoszenie numer: 3405126, z dnia 2020-06-15

Firma Schnell Polska Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko

Pracownik działu obsługi klienta (zaopatrzenia i logistyki)

Miejsce pracy: wielkopolskie / Rogoźno

 

Opis stanowiska

  • Opieka nad klientem niemieckojęzycznym (kontakt telefoniczny i mailowy)
  • Przyjmowanie i przetwarzanie zleceń
  • Kontrola nad gospodarką materiałową / zamawianie towaru
  • Logistyka (organizowanie transportów za pomocą platformy TRANS)
  • Negocjowanie warunków współpracy z firmami transportowymi
  • Inne obowiązki na polecenie przełożonego związane z pracą działu
  • Prowadzenie statystyk w oparciu o posiadane dane

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność
  • Elastyczność
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Zaangażowanie
  • Dyspozycyjność

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Schnell Polska Sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta