Ogłoszenie numer: 949222, z dnia 2016-01-28
BBA jest rozwijającą się ( w tempie 40% rocznie w ciągu ostatnich 11 lat) firmą zajmującą się naprawą elektronicznych części samochodowych różnych marek. Posiadamy swoje oddziały w Wielkiej Brytanii, Ameryce Północnej oraz Indiach.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Poszukujemy zmotywowanej i ambitnej osoby na stanowisko Pracownik Działu Obsługi Klienta, która dołączy do naszego szybko rozwijającego się warsztatu w Krakowie. Idealnym kandydatem/kandydatką będzie osoba posiadająca doświadczenie w dynamicznym środowisku pracy i radząca sobie z dużą ilością nadchodzących rozmów telefonicznych od klientów.
Wymagania
Kandydat na powyższe stanowisko powinien mieć doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie telefonicznej, oferując pomoc klientom zarówno przed, jak i po naprawie ich części oraz wyjaśniając również kwestie techniczne. Niezbędne są doskonałe umiejętności obsługi komputera oraz język angielski. Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za wystawianie faktur i pracę która wymaga wysokiego poziomu dokładności. Ważna jest również umiejętność działania pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem.Praca czasami będzie wymagała pobrudzenia sobie rąk i fizycznego wysiłku.
Doświadczenie w przemyśle motoryzacyjnym lub pasja do samochodów będzie zaletą.
Oferujemy
Oferujemy pracę w przyjaznej atmosferze z możliwością rozwoju i szkoleniem w naszym oddziale zagranicznym. Firma docenia zaangażowanie i starania, umożliwia uzyskiwanie comiesięcznych premii.