specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista mid / senior / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...
LIDER W BRANŻY PROFESJONALNYCH SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ Z 30-LETNIM DOŚWIADCZENIEM - FIRMA JANEX INTERNATIONAL SP.Z O.O. ZATRUDNI NA STANOWISKO:
Pracownik Działu Reklamacji i Zwrotu Towaru
Miejsce pracy: Pruszków, Al. Jerozolimskie 411
Opis stanowiska
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, a obsługa klienta to Twoja pasja, to mamy dla Ciebie idealne stanowisko! Poszukujemy Pracownika Działu Reklamacji i Zwrotu Towaru, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za skuteczną obsługę reklamacji i zwrotów oraz utrzymanie pozytywnego doświadczenia klienta.
Obowiązki
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń reklamacji od klientów.
Zgłaszanie i rejestrowanie reklamacji do dostawców.
Analiza i ocena reklamacji zgodnie z polityką firmy.
Kontakt z klientem w celu wyjaśnienia i rozwiązania problemu.
Organizacja procedur zwrotu towarów lub wymiany.
Rozpatrywanie żądań zwrotów towarów zgodnie z wytycznymi firmy.
Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemów związanych z reklamacjami.
Dokładne rejestrowanie wszystkich działań związanych z reklamacjami i zwrotami.
Aktywne uczestnictwo w doskonaleniu procedur obsługi klienta.
Nasze wymagania
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, zwłaszcza w obszarze reklamacji i zwrotów.
Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów.
Zorganizowanie, dokładność i dbałość o szczegóły.
Umiejętność pracy w zespole.
Dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Przyjazne środowisko pracy.
Możliwość ciągłego rozwoju oraz podwyższania kwalifikacji.
Jeśli jesteś gotów dołączyć do naszego zespołu czekamy na Twoją aplikację!
Prosimy o zapoznanie się z naszą Klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie:
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 700 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzanie zwrotami – informowanie klientów oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 5 800 - 7 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji, prawidłowe wypełnianie dokumentacji serwisowej, wydawanie urządzeń z reklamacji klientom, przygotowanie urządzeń do pakowania i wysyłki, rejestracja urządzeń w programie serwisowym, tworzenie dokumentacji...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
specjalista mid / senior / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość obsługi, zachowując profesjonalizm także...