Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Negocjacje handlowe, optymalizacja kosztu zakupów; Sporządzanie umów handlowych i kontrola zamówień; Poszukiwanie nowych dostawców; Prowadzenie baz danych; Kontrola harmonogramu dostaw; Przygotowywanie raportów oraz przedstawianie ich przed Zarządem;
Zakres obowiązków: Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem łańcucha dostaw w firmie; Aktywne nawiązywanie współpracy z nowymi przewoźnikami; Poszukiwanie klientów z ładunkami na powroty w celu minimalizowania tzw. ‘pustych przebiegów” Zarządzanie obecną flotą; Zapewnienie...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie: mieszanek betonowych, cementu lub kruszyw lub prefabrykatów betonowych, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami, Przygotowywanie umów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Opis stanowiska: Realizacja zakupu towarów, opakowań i usług zgodnie polityką Spółki; Zapewnienie dostępności towarów w magazynie; Wdrażanie nowych produktów do oferty handlowej; Negocjacje cen zakupu towarów z dostawcami; Wykonywanie analiz rynkowych i porównań cen zakupu towarów;...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Kompleksowe zarządzanie procesami zakupowymi i logistycznymi Działu Mechaniki; Dbanie o doskonałe relacje z kluczowymi producentami reprezentowanymi na polskim rynku; Aktywna współpraca ze wszystkimi dostawcami krajowymi i zagranicznymi; Ocena dotychczasowych dostawców; Wyszukiwanie nowych,...
Firma Extradach, szybko rozwijająca się sieć hurtowni z branży budowlanej, specjalizujaca się w sprzedaży dachów, ścian i wszystkiego co potrzebne do zbudowania wymarzonego i bezpiecznego domu.
Pracownik działu zakupów
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
prawidłowe funkcjonowanie obszaru zakupów i logistyki oraz efektywną współpracę z innymi działam,
kształtowanie i wdrażanie polityki zakupów, w tym zasad współpracy z dostawcami,
poszukiwanie i wskazywanie najlepszych rozwiązań w zakresie polityki zakupowej firmy,
organizowanie i kontrolę procesu zakupowego,
analizę i optymalizację kosztów dostaw,
analiza i kontrola gospodarki magazynowej, ścisła współpraca między oddziałami firmy,
analiza rynku dla wyznaczonych grup towarowych.
Wymagania
miele widziane doświadczenie w zakupach lub sprzedaży materiałów budowlanych,
wiedza na temat zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,
umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia,
skrupulatność i dokładność,
wielozadaniowość,
umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
doświadczenie przy pracy w komputerze.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w firmie o wysoko ugruntowanej pozycji na rynku,
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Negocjacje handlowe, optymalizacja kosztu zakupów; Sporządzanie umów handlowych i kontrola zamówień; Poszukiwanie nowych dostawców; Prowadzenie baz danych; Kontrola harmonogramu dostaw; Przygotowywanie raportów oraz przedstawianie ich przed Zarządem;
Zakres obowiązków: Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem łańcucha dostaw w firmie; Aktywne nawiązywanie współpracy z nowymi przewoźnikami; Poszukiwanie klientów z ładunkami na powroty w celu minimalizowania tzw. ‘pustych przebiegów” Zarządzanie obecną flotą; Zapewnienie...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie: mieszanek betonowych, cementu lub kruszyw lub prefabrykatów betonowych, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami, Przygotowywanie umów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Opis stanowiska: Realizacja zakupu towarów, opakowań i usług zgodnie polityką Spółki; Zapewnienie dostępności towarów w magazynie; Wdrażanie nowych produktów do oferty handlowej; Negocjacje cen zakupu towarów z dostawcami; Wykonywanie analiz rynkowych i porównań cen zakupu towarów;...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Kompleksowe zarządzanie procesami zakupowymi i logistycznymi Działu Mechaniki; Dbanie o doskonałe relacje z kluczowymi producentami reprezentowanymi na polskim rynku; Aktywna współpraca ze wszystkimi dostawcami krajowymi i zagranicznymi; Ocena dotychczasowych dostawców; Wyszukiwanie nowych,...