Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Specjalista / Młodszy specjalista Biura Zarządu ds. Operacyjnych

    Dino Polska S.A.   Krotoszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Nadzorowanie oraz kontrolowanie realizacji projektów; Monitorowanie wskazanych procesów; Protokołowanie spotkań;
  • Specjalista ds. administracji i legalności

    Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka w Dziekanacie

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną procesu dydaktycznego. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa Wydziału w sprawach związanych z dydaktyką, przygotowywanie i obsługa programów studiów, wsparcie w realizacji projektów dydaktycznych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;
  • Specjalista ds. obsługi projektów naukowych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Główne obowiązki: kompleksowa obsługa administracyjno-finansowa projektów naukowo-badawczych (NCN, NCBR, MEIN, programy ramowe UE, fundusze norweskie itp.), obejmująca: - doradztwo w zakresie możliwości pozyskiwania finansowania na działalność naukową; - wsparcie w przygotowywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Kadrowo - Administracyjny

Gerdes MC Sp. z.o.o.
Poznań
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
790 dni temu

Jesteśmy jedną z przodujących firm z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych z oddziałem w Poznaniu. Poprzez wysoką jakość naszych produktów zapewniliśmy sobie dobrą pozycję na rynku.

 

Obecnie w związku z dalszym intensywnym rozwojem naszej firmy

i do wzmocnienia zespołu lub przeszkolenia poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik Kadrowo - Administracyjny
Miejsce pracy: Poznań
Koordynacja spraw personalnych tj. m.in.:
  • przygotowywanie, kompletowanie i nadzór nad dokumentacją kadrową, prowadzenie listy obecności, rozliczanie godzin pracy, delegacji, obliczanie stażu pracy, kierowanie na szkolenia, wstępne i okresowe badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz przygotowywanie innych dokumentów pracowniczych,
  • prowadzenie ewidencji w zakresie zmian dotyczących stanu zatrudnienia, ilości wykorzystanych urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, terminów ważności szkoleń BHP i innych,
  • aktualizacja regulaminów, zarządzeń firmy, ryzyka zawodowego, przepisów BHP oraz PPOŻ, a także nadzorowanie ich przestrzegania przez pracowników,
Administracja biurowa:
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura tj. organizacja pracy biura, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji w firmie, zarządzanie korespondencją, dbanie o sprawność funkcjonowania urządzeń, planowanie oraz zamawianie artykułów na potrzeby firmy.
  • Prowadzenie spraw administracyjnych firmy – wprowadzanie i rejestracje faktur
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez reprezentowanie wysokich standardów obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (Asystent Działu Kadr lub Specjalista ds. Administracyjnych).
  • Doświadczenie w zakresie organizowania pracy biura oraz w prowadzeniu spraw administracyjnych i kadrowych.
  • Praktyczna znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych oraz gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju – warunek konieczny.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację telefoniczną i mailową.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) umożliwiająca przygotowanie bieżących zestawień i opracowanie oficjalnej korespondencji firmowej.
  • Wykształcenie wyższe na kierunku administracja, zarządzanie - dodatkowy atut.
  • Samodzielność oraz podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu trudnych sytuacji jest kluczowe, aby dobrze realizować powierzone obowiązki.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, czyli umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
  • Wysokie zdolności interpersonalne, ukierunkowanie na współpracę oraz dobra komunikacja.
Pracodawca Oferuje:
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę na pełny etat.
  • Dofinansowanie kursów językowych.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość przystąpienia do programu Multisport.
  • Otwartą komunikację i efektywną współpracę bez korporacyjnych procedur i formalności.
  • Przyjazne środowisko pracy, wysoka kultura pracy.
  • Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania.

 

Inne informacje:
Prosimy o zamieszczenie na dokumencie CV oświadczenia w związku z procesem rekrutacji prowadzonym przez Administratora (Gerdes MC sp. z o.o.), zgodnie z Art. 6 ust.1 Lit. A Ogólnego Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku.:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez spółkę GERDES MC sp. z o.o. 61-021 Poznań, ul. Nieszawska 15a w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego".

Prosimy o zapoznanie się z zasadami przetwarzania Państwa danych osobowych w spółce Gerdes MC sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest spółka Gerdes MC sp. z o.o. 61-021 Poznań, ul. Nieszawska 15a, jako pracodawca.
2. Inspektorem danych osobowych jest Pani Hanna Rubaszewską. Inspektor nie prowadzi rekrutacji, kontakt z nim dotyczyć może tylko i wyłącznie ochrony danych osobowych. Inspektor nie udziela informacji na temat prowadzonych rekrutacji.
3. Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust.1 lit. A RODO).
4. Ma Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, co skutkować będzie usunięciem Pani/Pana danych z naszej bazy kandydatów do pracy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do zakończenia rekrutacji na wyżej wskazane stanowisko lub do wycofania przez Panią/Pana zgody.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, poza uprawnionymi na podstawie przepisów obowiązującego prawa.
7. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji.
8. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Stawki 2.Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez spółkę Gerdes MC sp. z o.o.
9. Jednocześnie informujemy, że w procesie rekrutacji nie są podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i nie jest stosowane profilowanie.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do Państw Trzecich, ani Organizacji Międzynarodowych.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

    DGP Clean Partner Sp. Z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Specjalista / Młodszy specjalista Biura Zarządu ds. Operacyjnych

    Dino Polska S.A.   Krotoszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Nadzorowanie oraz kontrolowanie realizacji projektów; Monitorowanie wskazanych procesów; Protokołowanie spotkań;
  • Specjalista ds. administracji i legalności

    Praca.pl   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka w Dziekanacie

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną procesu dydaktycznego. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa Wydziału w sprawach związanych z dydaktyką, przygotowywanie i obsługa programów studiów, wsparcie w realizacji projektów dydaktycznych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Obowiązki: Kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, pozwolenia na pracę etc.) Planowanie i organizacja ruchu; Prowadzenie rejestrów; Zarządzanie ryzykiem; Udział w koordynacjach i naradach;
  • Specjalista ds. obsługi projektów naukowych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Główne obowiązki: kompleksowa obsługa administracyjno-finansowa projektów naukowo-badawczych (NCN, NCBR, MEIN, programy ramowe UE, fundusze norweskie itp.), obejmująca: - doradztwo w zakresie możliwości pozyskiwania finansowania na działalność naukową; - wsparcie w przygotowywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...