Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Pracownik Punktu Obsługi Klienta

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Kraków

1 dzień temu

Pracownik Punktu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Docenimy cię za to, że:
  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów,
  • jesteś zaangażowany i działasz odpowiedzialnie,
  • lubisz gdy ciągle coś się dzieje,
  • potrafisz pracować w zespole.
Twoje Zadania:
  • zawsze uśmiechem witasz klientów i rozumiesz ich różnorodność,
  • zapewniasz dobrą obsługę klientów,
  • realizujesz różne zadania - u nas każdy dzień jest inny,
  • tworzysz przyjazną atmosferę.

Mamy dla Ciebie:
  • stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
  • możliwość dostosowania wymiaru etatu,
  • pracę w systemie zmianowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
  • szkolenie zawodowe i specjalistyczne,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, konkursy motywacyjne,
  • pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (807)
Wałbrzych (68)
Legnica (100)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (252)
Toruń (144)
Lubelskie:
Lublin (247)
Chełm (36)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (928)
Tarnów (64)
Nowy Sącz (61)
Mazowieckie:
Warszawa (2245)
Radom (170)
Płock (96)
Opolskie:
Opole (252)
Nysa (87)
Podkarpackie:
Rzeszów (166)
Przemyśl (44)
Podlaskie:
Białystok (161)
Suwałki (50)
Łomża (34)
Pomorskie:
Gdańsk (479)
Gdynia (202)
Słupsk (61)
Śląskie:
Katowice (574)
Częstochowa (165)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (183)
Elbląg (106)
Ełk (91)
Wielkopolskie:
Poznań (658)
Kalisz (77)
Konin (77)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (328)
Koszalin (95)
Kołobrzeg (42)
Auchan (146)
Tesco (110)
Inditex (21)
Leroy Merlin (125)
Bricoman (20)
STRABAG (12)
ABB (42)
Accenture (135)
Carrefour (146)
PKO BP (363)
PwC (38)
KPMG (22)
Orange (10)
IKEA (31)
Budimex (52)

Rekrutują z Praca.pl