specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie; Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich; Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura; Wsparcie przy organizacji spotkań...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z Zarządem Zlewni, przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, organizację wizyt gości, obsługę elektronicznej skrzynki...
Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach...
Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
13 godz.
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...
Pracownik w dziale administracji z językiem francuskim lub niemieckim (m/k)
Pracownik w dziale administracji z językiem francuskim lub niemieckim (m/k)
CPL JOBS Sp. z o.o.
Opole
praca stacjonarna
2329 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Pracownik w dziale administracji z językiem francuskim lub niemieckim (m/k)
Miejsce pracy: Opole
Codzienne obowiązki to m.in.:
Wsparcie dla jednego z działów: HR, administracja, księgowość, dział zakupów.
Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu.
Kontakt z klientami biznesowymi.
Przygotowanie ewidencji, raportów, rejestrów.
Aktywna współpraca z innymi działami i oddziałami w organizacji.
Oczekiwania:
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub niemieckiego oraz dobra znajomości języka angielskiego.
Znajomości MS Office oraz Windows.
Chęci rozwoju osobistego i gotowości do nauki.
Doświadczenie mile widziane, lecz nie jest wymagane (różne poziomy stanowisk).
Oferujemy:
Umowę o pracę oraz atrakcyjne rynkowo wynagrodzenie.
Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, pakiet biletów do kina/teatrów, pakiety ubezpieczeń, pakiety emerytalne.
Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe oraz językowe.
Możliwośc awansów – kreowania ścieżki kariery zawodowej.
Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Miejsce pracy: Wrocław, Krakow, Łódź lub Katowice.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie; Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich; Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura; Wsparcie przy organizacji spotkań...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z Zarządem Zlewni, przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, organizację wizyt gości, obsługę elektronicznej skrzynki...
Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: Zapewnienie kompleksowego wsparcia organizacyjnego i administracyjnego Kierownika Zakładu Patomorfologii Nowotworów, Zarządzanie kalendarzem – planowanie, koordynacja i nadzór nad przebiegiem spotkań, Nadzór nad obiegiem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości i estetyki w obiektach...
Zadania: ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa przesyłek; bieżąca, w tym telefoniczna, obsługa klienta; współpraca w planowaniu i realizacji zaopatrzenia na potrzeby sekretariatu i biura; wsparcie użytkowników w rezerwacji zasobów biurowych i organizacji...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
13 godz.
Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy; Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji; Prowadzenie ewidencji zarządzeń i poleceń służbowych; Prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez Dyrektor; Przygotowanie umów dotyczących współpracy...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...