CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej usługi konsultingowe dla klientów korporacyjnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Administrowanie danymi kadrowo-płacowych firmy;
- Utrzymywanie stałych kontaktów (mailowych i telefonicznych) z klientami z zagranicy;
- Nadzór nad poprawnością dokumentów administracyjnych np.: list plac pracowników, faktur etc.;
- Przygotowywanie dziennych/ tygodniowych / miesięcznych raportów;
- Aktywne wyszukiwanie i wdrażanie możliwych usprawnień procesów.
Od kandydata/ kandydatki oczekujemy:
- Dobrej znajomość języka obcego: j. Francuskiego lub j. Niemieckiego;
- Dobrej/ komunikatywnej znajomości j. angielskiego min. B1;
- Dyspozycyjności do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
- Chęci nauki, optymizmu i nastawienia na cel.
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki finansowe;
- Możliwość pracy w profesjonalnym środowisku i uczenia się od najlepszych;
- Pracę w nowoczesnej i rozpoznawalnej na rynku firmie, w doskonałej atmosferze;
- Biuro zlokalizowane w sercu miasta;
- Szeroką gamę benefitów pozapłacowych w postaci zniżek i dodatków;
- Pracę od poniedziałku do piątku;
- Lokalizacje biur: Wrocław, Katowice, Kraków.