Narodowy Bank Polski
Departament Komunikacji i Promocji
poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Komunikacji Cyfrowej
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- publikacja treści na stronach internetowych NBP,
- rozwój stron internetowych i dostosowywanie ich do bieżących potrzeb departamentów merytorycznych i wymagań prawnych,
- administrowanie profilami NBP w mediach społecznościowych,
- zarządzanie kampaniami promocyjnymi i reklamowymi w internecie i mediach społecznościowych,
- zarządzanie wizerunkiem firmy na platformie Google,
- analiza danych statystycznych serwisów internetowych i portali społecznościowych i opracowywanie zleconych raportów.
Wymagania konieczne:
- dobra znajomość HTML5 (HTML, CSS i JavaScript),
- doświadczenie w publikowaniu treści w jednym z popularnych CMS (np. Wordpress, Joomla, Drupal) oraz bezpośrednio w HTML,
- bardzo robra znajomość zasad publikacji w mediach społecznościowych w serwisach Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr oraz Instagram,
- dobra znajomość Google Analytics oraz dedykowanych narzędzi statystycznych portali społecznościowych (Twitter Analytics, Facebook Analytics, YouTube Studio Analytics, itd.),
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office 365 w szczególności programów Word, Excel i Power Point,
- bardzo dobra znajomość zasad pisowni i interpunkcji języka polskiego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość narzędzi reklamowych Google Ads i Facebook Ads,
- dobra znajomość Menadżera Firmy z Facebook i Google Brand Account,
- dobra znajomość Google My Business,
- znajomość zagadnień z zakresu dostępności i użyteczności stron internetowych i aplikacji mobilnych,
- odporność na stres (nieregularny czas pracy),
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- umiejętność redagowania, adiustacji i korekty tekstów,
- umiejętność przygotowania materiałów graficznych do publikacji w internecie (kadrowanie, zmiana formatu, itp.),
- praktyczna umiejętność zarządzania aplikacjami mobilnymi w sklepach AppStore (Apple), Google Play i Microsoft Store,
- znajomość wytycznych WCAG w wersji 2.1 do poziomu AAA włącznie,
- praktyczna znajomość WAI-ARIA (role, właściwości i stany elementów HTML),
- podstawowa znajomość zagadnień SEM/SEO,
- podstawowa znajomość .NET ASPX w zakresie tworzenia stron WWW,
- podstawowa znajomość Microsoft Sharepoint 2013,
- wiedza o stałych publikacjach Narodowego Banku Polskiego.