Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy w Białymstoku
poszukuje kandydatów do pracy
w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- pełnienie roli koordynatora ds. szkoleń oraz prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji przez pracowników oddziału okręgowego,
- prowadzenie spraw pracowniczych (kadrowych, socjalnych),
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z udzieleniem pożyczek pieniężnych dla pracowników, emerytów i rencistów NBP,
- realizacja zadań związanych z zarządzaniem czasem pracy oraz kontrolą dyscypliny pracy w oddziale okręgowym,
- sporządzanie comiesięcznej informacji o oddziale w systemie IOD,
- prowadzenie i aktualizowanie zbioru wydanych pełnomocnictw i upoważnień oraz pełnego zbioru regulacji wewnętrznych Dyrektora Oddziału,
- gospodarowanie odzieżą roboczą, ochronną i służbową oraz sprzętem ochrony osobistej,
- prowadzenie gospodarki pokojami gościnnymi, stemplami i pieczęciami.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, administracja, rachunkowość, finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacja społeczna, public relations).
Wymagania pożądane:
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,
- umiejętność formułowania logicznych wypowiedzi pisemnych oraz ustnych,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- zdolność planowania pracy własnej, samodzielność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i łatwość w nawiązywaniu relacji,
- biegła obsługa komputera i praktycznego korzystania z oprogramowania MS Office, w szczególności Excel, Word, Power Point.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie),
- gotowość uczenia się, otwartość na zmiany.
Poznaj
Narodowy Bank Polski
Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.