Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Pracownik wsparcia administracyjnego
innogy Polska Operations Sp. z o.o.
Warszawa
asystent
58 dni temu
Pracownik wsparcia administracyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • weryfikacja danych w systemie
  • poprawa danych umożliwiających rozliczenie i zafakturowanie Klienta
  • weryfikacja dokumentacji
  • realizacja korekt do rozliczeń
Nasze wymagania
  • umiejętność logicznego myślenia i łączenia faktów
  • podstawowa znajomość w zakresie rozliczeń i fakturowania
  • znajomość SAPa jest dodatkowym atutem
  • umiejętność pracy na złożonych systemach rozliczeniowych lub do obsługi Klienta
  • znajomość MS Office (głównie Excel)
  • mile widziana znajomość rynku energetycznego
Oferujemy:
  • zatrudnienie na okres minimum 6 miesięcy w oparciu o umowę

Preferowana dyspozycyjność dzienna – 8 godzin

Lokalizacja: Nieświeska 52, Warszawa

Poznaj

innogy Polska S.A.

Dlaczego warto wybrać innogy Polska?

Cieszymy się, że tu zajrzałeś!

To oznacza, że jesteś gotowy na zmiany i szukasz pracy w zaufanym, skutecznym i pełnym pasji zespole. Nie mogłeś trafić lepiej, poznaj nas!

innogy Polska – należy do największych koncernów energetycznych w Europie. Zajmujemy się sprzedażą energii odnawialnej, elektroenergetycznej, gazowej infrastruktury sieciowej, oraz carsharingu. W Polsce działamy głownie na terenie Warszawy, obsługując blisko milion Klientów!

innogy Polska Solutions – Spółka Grupy innogy w Polsce, dedykowana do rozwoju oferty w obszarze kompleksowych produktów i usług infrastrukturalnych dla Biznesu, Klientów Przemysłowych i Samorządów (m.in. usług sieciowych związanych z projektowaniem i budową infrastruktury elektroenergetycznej, efektywnością energetyczną, dostawami ciepła i chłodu).

innogy IT Support - odpowiada za wsparcie oraz obsługę procesów IT biznesu działającego na terenie Warszawy.



Proces rekrutacji w innogy Polska

Krok Analiza CV
Krok Kontakt telefoniczny
Krok Spotkanie
Krok Witaj w innogy!

Podobne oferty