Project Manager Call Center

Mellon Poland Sp. z o.o.

Łódź

1 dzień temu



Mellon Poland Sp. z o.o. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Project Manager Call Center

Miejsce pracy: Łódź
PM/03/Łódź

 

 

Opis stanowiska:
  • Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej,
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zlecającymi kampanie,
  • Tworzenie raportów, analiz i zestawień.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • Umiejętność motywowania pracowników,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych,
  • Znajomość języka angielskiego będzie atutem,
  • Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie oparte o podstawę i system prowizyjny,
  • Samodzielne stanowisko i duże możliwości rozwoju,
  • Dynamiczne środowisko i nowoczesne otoczenie,
  • Pakiet socjalny.


Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych

 za pomocą przycisku:


 APLIKUJ TERAZ 



Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”

Poznaj

Mellon Poland Sp. z o.o.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.

Poznaj stanowisko: Kierownik Zespołu Call Center

Kierownik Zespołu Call Center to osoba, która odpowiada za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy ...
Kierownik Zespołu Call Center Praca Kierownik Zespołu Call Center

Aplikujesz na ogłoszenie

Załącz pliki do aplikacji

Rozmiar pliku 15MB | Akceptowalne typy plików

Dodatkowe informacje

- Wymagane pola

Rekrutują z Praca.pl