Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Project Manager Call Center

Mellon Poland Sp. z o.o.

Łódź

92 dni temu



Mellon Poland Sp. z o.o. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Project Manager Call Center

Miejsce pracy: Łódź
PM/03/Łódź

 

 

Opis stanowiska:
  • Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej,
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów,
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zlecającymi kampanie,
  • Tworzenie raportów, analiz i zestawień.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców telefonicznych,
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • Umiejętność motywowania pracowników,
  • Wysokie zdolności interpersonalne,
  • Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych,
  • Znajomość języka angielskiego będzie atutem,
  • Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat studiów zaocznych.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie oparte o podstawę i system prowizyjny,
  • Samodzielne stanowisko i duże możliwości rozwoju,
  • Dynamiczne środowisko i nowoczesne otoczenie,
  • Pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych - tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)”

Poznaj stanowisko: Kierownik Zespołu Call Center

Kierownik Zespołu Call Center to osoba, która odpowiada za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy ...
Kierownik Zespołu Call Center Praca Kierownik Zespołu Call Center

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (807)
Wałbrzych (54)
Legnica (66)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (181)
Toruń (98)
Lubelskie:
Lublin (127)
Chełm (20)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (837)
Tarnów (43)
Nowy Sącz (37)
Mazowieckie:
Warszawa (1726)
Radom (69)
Płock (36)
Opolskie:
Opole (121)
Nysa (19)
Podkarpackie:
Rzeszów (77)
Przemyśl (29)
Podlaskie:
Białystok (100)
Suwałki (38)
Łomża (25)
Pomorskie:
Gdańsk (400)
Gdynia (158)
Słupsk (46)
Śląskie:
Katowice (480)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (96)
Elbląg (50)
Ełk (16)
Wielkopolskie:
Poznań (512)
Kalisz (45)
Konin (41)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (259)
Koszalin (58)
Kołobrzeg (23)
Auchan (121)
Tesco (517)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (15)
STRABAG (13)
ABB (80)
Accenture (246)
Luxoft (185)
PKO BP (326)
KPMG (34)
Orange (20)
IKEA (2)
Budimex (28)

Rekrutują z Praca.pl