Poczta Polska S.A.
Biuro Prawne
poszukuje kandydatów na stanowisko:
(prawo pracy)
Do zadań pracownika będzie należeć:
- sporządzanie opinii prawnych,
- opracowywanie i opiniowanie projektów umów, oświadczeń i wewnętrznych regulacji,
- weryfikacja i ocena obowiązujących wzorów dokumentów, polityk i procedur,
- monitorowanie zmian przepisów oraz orzecznictwa z zakresu prawa pracy,
- występowanie przed sądami i urzędami.
- posiadania uprawnień radcy prawnego,
- co najmniej 5-letniego udokumentowanego doświadczenia w zakresie stosowania przepisów prawa pracy,
- doskonałej znajomości przepisów prawa pracy,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, PowerPoint),
- komunikatywności,
- samodzielności,
- dobrej organizacji pracy,
- przestrzegania zasad etyki zawodowej.
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym