Najnowsze oferty pracy

  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
  • Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Gliwice, ul. ks. H. Hlubka 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka zarządu (m/k) - j. niemiecki min. B2

    Trenkwalder   Bolesławiec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres zadań: wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, pełnienie roli tłumacza podczas spotkań, sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Office Administration Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Spółka Komandytowa   Cedry Małe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Zastępca Kierownika Działu (Biuro, Wyposażenie, Sezon)

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Gdynia, ul. Hutnicza 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Kierownik biura Kraków
Receptionist / Office Administrator

Receptionist / Office Administrator

SolarWinds
Kraków
praca stacjonarna
2844 dni temu

Ogłoszenie numer: 1208509, from 2016-08-05

SolarWinds is looking for a key position for coordinating many office operations including: reception, facilities and HR/ Recruiting Administration.

SolarWinds is rewriting the rules for how companies manage their networks. Guided by a global community of network engineers, SolarWinds develops simple and powerful software for managing networks, small or large. SolarWinds’ highly affordable and scalable products can be downloaded over the web and installed in minutes, immediately providing the visibility and control network engineers need most. Discover why customers trust our fault and performance management products, configuration management solutions, and monitoring tools to manage their networks. Learn more today at http://www.solarwinds.com.

Receptionist / Office Administrator

Location: Kraków

Reference No.: 2016-6442

 

Job description

Reception
  • General responsibility for the office reception area.

  • Welcome visitors (candidates, external vendors), keep visitor log, direct visitors to appropriate staff member. Providing badges, prepare badges for new hires, maintaining badge system,

  • Provide business cards.

  • Answer telephone and provide information / assistance or transfer to appropriate staff member. Take phone or visitor messages and delivers to appropriate individual if needed.

Facilities:

  • Communicate maintenance and repair issues with the property management and outside vendors.

  • Make sure the facility related agreements are up to date, cooperate on extending or changing contracts

  • Monthly check ups on office equipment, furniture etc… Oversee operation of appropriate office equipment.

  • Inventory management of office equipment, furniture, etc.

  • Manage vendor/supplier relationships for office maintenance.

Office Administration:

  • Collect and sort daily incoming mail. Twice a week collect outgoing post and submit to the post office. Manage incoming and outgoing shipments.

  • Regularly oversee the kitchen area to maintain clean environment.

  • Operate and maintain copy / fax machine (copy area).

  • Manage inventory and purchasing of office supplies.

  • Maintain / update information lists (vendor’s details, building contact list, badges list, employee phone list and various other lists and spread sheets).

  • Contact person as a local travel coordinator.

  • Keeping visitor´s track and send updates on monthly basis.

  • Managing / filling up snacks, refreshments, etc.

  • Relief for managers of clerical work and minor administrative tasks.

  • Keep inventory of marketing items (welcome package for employees, recruiting leaflets, giveaways, ordering for stock).

  • Coordinate catering and other needs for diverse company events.

  • Coordinate the health and safety processes – initial training, audits, documentation, invitations, fire drills etc.

  • Supporting the company in acquiring new office space and arranging it.

Finance admin

  • Log, and verify all vendor invoices prior to processing of Finance department for payment

  • Setup vendors, set up relevant payments

  • Keeping the Purchase Requisition Forms agenda, ensuring that it is completed and approved in compliance with internal policies

  • Coordinate with our accountants for documentation requirements

  • Negotiation on vendor and landlord contracts, consolidation of the conditions, support for the legal department on closing deals.

HR related

  • Schedule candidates for interviews.

  • Managing of occasional company events – Christmas party, Summer Outing, etc.

  • Collection of new starter forms and other documents for submission to payroll, managing the health check process.

  • Managing HR documentation

  • Collecting sick notes

Requirements

What is needed for this position?

  • Good communicative level of Polish and English, spoken and written

  • 2+ years of experience on same position

  • Knowledge of MS Office (Word, Excel, Outlook)

  • Experience with facility vendors

  • Pro-active, flexible, willing to learn new things, excellent organizational and communication skills

We offer

What SolarWinds offers to you (besides great Team and exciting work):

  • Investment into your professional and career growth

  • Medical coverage, life insurance

  • MultiSport Plus card

  • Friendly and informal working environment with flexible hours.

  • Modern and comfortable office space - free and tasty coffee and snacks

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Office administrator

    Web Solutions Poland Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Dealing with Polish authorities, suppliers; Managing real estate assets; Assisting MGT & colleagues with ongoing projects; Internal controller tasks; Relations with foreign suppliers, world wide; Limited invoicing tasks; Limited bookkeeping tasks (training will be provided) Debitor follow-up;...
  • Koordynator Działu Obsługi Pacjenta w Stomatologii

    LUX MED Sp. z o.o.   Gliwice, ul. ks. H. Hlubka 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Praca w nowy Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4 w Gliwicach. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracy podległego zespołu Działu Obsługi Pacjenta, nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwym wykonywaniem obowiązków przez pracowników działu zgodnie procedurami i...
  • Asystent / asystentka członka zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Asystent / Asystentka zarządu (m/k) - j. niemiecki min. B2

    Trenkwalder   Bolesławiec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres zadań: wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, bieżące prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, pełnienie roli tłumacza podczas spotkań, sporządzanie raportów, zbieranie niezbędnych informacji na...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Zastępca Głównej Księgowej / Głównego Księgowego

    Biuro Zarządu Orbis   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoja misja Nadzorowanie procedur w ramach polityki rachunkowej, kontrola nad wprowadzaniem danych do systemu finansowo-księgowego; Analiza danych i raportów finansowych w oparciu o obowiązujące standardy; Kontrola poprawności sald kont księgowych; Organizacja pracy kilkudziesięcioosobowego...
  • Office Administration Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your responsibilities: managing office space and maintain office supply inventory, facility coordination in cooperation with the landlord, dealing with external suppliers/ service providers, planning and supervising the administration budget, organizing visits and hosting company guests, organizing...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Spółka Komandytowa   Cedry Małe    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Zastępca Kierownika Działu (Biuro, Wyposażenie, Sezon)

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Gdynia, ul. Hutnicza 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie funkcjonowania działu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi. Zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru. Profesjonalna obsługa i budowanie relacji z klientami. Realizowanie...