Dla Naszego Klienta, globalnej firmy z branży produkcyjnej, prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko:
Recruitment and Employer Branding Specialist
Miejsce pracy: Skawina
Twój zakres obowiązków
- Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
- Pozyskiwanie kandydatów z wykorzystaniem różnych źródeł oraz metod i samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych w firmie produkcyjnej
- Udział w realizacji kampanii wizerunkowych – rozwój aktywności w mediach społecznościowych, w tym tworzenie angażujących treści pod kątem HR Brandingu
- Wspieranie działań w obszarze komunikacji wewnętrznej (udział w przygotowywaniu treści, tworzeniu publikacji wewnętrznych)
- Przygotowywanie firmowych eventów, konkursów, wydarzeń
- Rekomendowanie działań usprawniających procesy rekrutacyjne
- Ścisła współpraca z Hiring Managerami w realizacji procesów rekrutacyjnych
Nasze wymagania
- 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne
- Praktyczna znajomość technik, metod i narzędzi rekrutacyjnych oraz trendów w obszarze EB,
- Wykształcenie wyższe (mile widziane ZZL, Psychologia, Socjologia)
- Znajomość narzędzi rekrutacyjnych
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Proaktywne nastawienie na działanie
- Kreatywność, komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel)
- Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej - mile widziane
- Umiejętność redagowania tekstów i pisania – tzw. „lekkie pióro”,
To oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne zatrudnienie
- międzynarodowe środowisko pracy
- program poleceń pracowniczych
- nagrody jubileuszowe
- system wyróżnień za wspieranie wartości firmy
- dofinansowanie karty Multisport
- opieka medyczna
- kursy i szkolenia pozwalające podnosić kwalifikacje
- pakiet socjalny
- pyszny gorący posiłek
- koleżeńską atmosferę w pracy
- darmowe porady psychologiczne, prawne i finansowe