Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 16817
Warunki pracy
Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Praca pod presją czasu.Zakres zadań
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Biura Informatyki i Łączności, tj. przyjmowanie, wysyłanie oraz przekazywanie poszczególnym pracownikom korespondencji zgodnie z dekretacją Dyrektora Biura
- Przeprowadzanie, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, okresowej archiwizacji pism oraz przekazywanie ich do archiwum zakładowego
- Sporządzanie projektów pism, sprawozdań, analiz oraz zestawień wynikających z realizowanych zadań
- Określanie zapotrzebowania na niezbędne do pracy materiały biurowe, składanie zamówień oraz wydawanie ich pracownikom
- Prowadzenie rejestrów umów oraz faktur
- Prowadzenie kalendarza Dyrektora Biura w zakresie przygotowywania spotkań oraz dokumentacji dotyczącej podróży służbowych
- Obsługiwanie, z ramienia sekretariatu aplikacji dotyczących rezerwacji Sali konferencyjnych, wniosków o utworzenie konta oraz zamówień publicznych
- Kontaktowanie się z firmami zewnętrznymi oraz innymi instytucjami - telefonicznie oraz mailowo
- Pomoc w określaniu, we współpracy z odpowiedzialną za tworzenie budżetu komórką organizacyjną Głównego Inspektoratu, bieżące i przewidywane zapotrzebowanie na zakupy usług teleinformatycznych, sprzętu komputerowego, oprogramowania i aplikacji biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz innego wyposażenia teleinformatycznego dla Głównego Inspektoratu
- Współpraca w prowadzeniu dokumentacji związanej z wydatkowaniem środków budżetowych w zakresie zakupów teleinformatycznych, planu finansowego, planu zamówień publicznych, zmiany planów oraz zapotrzebowań od innych komórek organizacyjnych
- Pomoc w monitorowaniu przebiegu realizacji umów teleinformatycznych w zakresie wydatkowania środków oraz prawidłowości wystawionych dokumentów przez firmy zewnętrzne
- Współpraca w prowadzeniu dokumentacji przetargowej i projektowej, z zakresu działalności Biura
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
- Znajomość aktów prawnych: ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych
- Znajomość problematyki finansowo-księgowej w administracji publicznej
- Komunikatywność, sumienność, umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, orientacja na klienta, współpraca w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej