Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat 4 242 - 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
(2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
24 godz.
Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie postępowań dotyczących roszczeń regresowych powstałych w wyniku stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, prowadzenie postępowań wyjaśniających w celu weryfikacji dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Referent ds. administracyjno-biurowych z językiem ukraińskim
Referent ds. administracyjno-biurowych z językiem ukraińskim
Work Service S.A.
Katowice
praca stacjonarna
2343 dni temu
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Referent ds. administracyjno-biurowych z językiem ukraińskim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
współpraca z urzędami państwowymi i innymi instytucjami,
wykonywanie zadań administracyjno-biurowych,
sporządzanie i sprawdzanie dokumentacji,
tłumaczenie dokumentów i konwersacji,
wspieranie konsultantów w ich codziennej pracy.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego,
umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu,
samodzielność oraz zaangażowanie,
znajomość pakietu MS Office,
wysokie umiejętności interpersonalne,
prawo jazy kat. B czynne.
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w wiodącej na rynku Agencji Pracy Tymczasowej,
długofalową współpracę,
narzędzia niezbędne do pracy,
pakiet benefitów – dofinansowanie do karty Multisport, opieki medycznej, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat 4 242 - 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
(2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
24 godz.
Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie postępowań dotyczących roszczeń regresowych powstałych w wyniku stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, prowadzenie postępowań wyjaśniających w celu weryfikacji dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;