Referent ds. administracyjno-kontrolnych,
nr ref. 01/HCTRL/GRC
w Dziale Administracji Marketu
Miejsce pracy: Grójec
Jesteśmy kimś więcej niż tylko dobrze prosperującym przedsiębiorstwem handlowym: Jesteśmy pracodawcą, którego pracownicy tworzą świetny zespół. Poprzez stabilne zatrudnienie dajemy poczucie bezpieczeństwa i gwarantujemy zadowolenie naszych pracowników.
Poszukują Państwo pracy w zespole, który ceni stabilne zatrudnienie, otwartość oraz zaufanie współpracowników? Jeśli tak, to są Państwo na właściwej drodze. Oferujemy perspektywy rozwoju zawodowego, aby na lepsze zmienić Państwa przyszłość. Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, uczciwe zasady zarządzania oraz interesującą pracę w przyjaznej atmosferze.
Państwa zadaniem w naszym markecie będzie prowadzenie kontroli przestrzegania zasad w obszarze jakości i świeżości artykułów, prowadzenie kontroli stosowania przepisów wewnętrznych oraz opracowywanie dokumentów pokontrolnych. Do Państwa obowiązków należeć będzie również prowadzenie monitoringu cenowego oraz praca z towarem na terenie marketu.
- Umiejętność obsługi komputera i sprzętu biurowego
- Znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w branży handlowej
- Sumienność i zaangażowanie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Umowę na czas nieokreślony po trzymiesięcznym okresie próbnym
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego, w tym: bony na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, pomoc w trudnych sytuacjach losowych
- Pakiet opieki medycznej dla Pracowników oraz członków ich rodzin dofinansowany przez Pracodawcę
- Pakiet sportowy MultiSport
- Rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.