Jesteśmy najbardziej rozpoznawalnym dostawcą usług w zakresie montażu, modernizacji, remontów urządzeń oraz instalacji energetycznych i przemysłowych. Klienci cenią u nas profesjonalizm i wysoką jakość pracy, jak również kompleksowość realizacji „pod klucz”.
Dla nas najważniejsza jest nasza kadra, dzięki której mamy możliwość realizować skomplikowane i wymagające zadania. Dbając o rozwój i podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników pomagamy im również spełniać swoje ambicje zawodowe. Dzięki temu już od 60 lat jesteśmy liderem w branży.
Chcielibyśmy podjąć współpracę z osobą zaangażowaną, konkretną, nieobawiającą się wyzwań i nowych tematów, która potrafi wykorzystać posiadaną już wiedzę oraz zdobywać informacje i rozwiązywać standardowe i niestandardowe zadania.
-
Analiza zapytań ofertowych pod kątem handlowym i technicznym,
-
Przygotowanie ofert techniczno-handlowych dla klientów, w tym ofert realizowanych
w trybie Prawa Zamówień Publicznych, -
Przygotowywanie dokumentów: JEDZ, ofert, wyjaśnień i uzupełnień, załączników do ofert, w tym w reżimie elektronicznym,
-
Współtworzenie budżetu oferty,
-
Koordynacja procesu przygotowania oferty z jednostkami firmy,
-
Nadzór nad bieżącą komunikacją z klientem, udział w negocjacjach.
-
Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki z obszaru technicznego),
-
Około 2-letnie doświadczenie zawodowe, praktyka lub staż na podobnym stanowisku
w firmie z sektora przemysłowego, -
Znajomość Prawa Zamówień Publicznych,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2,
-
Bardzo dobra znajomość programów pakietu Office (Word, Excel)
-
Prawo jazdy kat B,
-
Zdolności analityczne,
-
Dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji, umiejętność pracy pod presją czasu.
-
Stabilne zatrudnienie,
-
Rozwój kompetencji zawodowych, szkolenia, udział w innowacyjnych projektach,
-
Współpracę z profesjonalnym zespołem,
-
Pakiet socjalny (karta sportowa, karnety na basen, bilety do kina, dofinansowanie do nauki języków, wycieczek krajowych i zagranicznych, wypoczynku dla dzieci).