PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, Centrala O. Zamość
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku
- Realizacja zagadnień związanych z procesem dokonywania zakupów na rzecz Spółki.
- Weryfikacja wniosków zakupowych.
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej.
- Ogłaszanie i prowadzenie postępowań zakupowych.
- Realizacja procesu zawierania umów.
- Uzgadnianie gwarancji do umów.
- Sporządzanie pełnomocnictw inwestycyjnych.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość obsługi komputera (system operacyjny DOS, Windows, Pakiet MS Office).
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych do przygotowania procesu zakupowego.
- Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku pracy.
- Mile widziane szkolenie z zamówień publicznych.
- Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
- Mile widziane referencje od poprzednich pracodawców.
- Stabilne zatrudnienie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Pakiet benefitów pozapłacowych.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.