Zakres obowiązków:
- Podpisywanie umów
- Prowadzenie ewidencji zatrudnień i zwolnień
- Prowadzenie dokumentacji
- Wysyłka dokumentów
- Sporządzanie raportów
- Obsługa urządzeń biurowych
- Uzupełnianie danych
- Przygotowanie zamówień
Wymagania:
- Niekaralność
- Dyspozycyjność
- Bardzo dobra obsługa komputera oraz urządzeń biurowych
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie średnie
Oferujemy:
- Pracę w młodym zespole z możliwością rozwoju
- Szkolenie
- Pracę od poniedziałku do piątku
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.