Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Legnica Archiwista Legnica
Referent w Oddziale ds. Obsługi Archiwum

Referent w Oddziale ds. Obsługi Archiwum

Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Legnica
praca stacjonarna
3266 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 169639
  • Data ukazania się ogłoszenia: 18 maja 2015 r.

Kuratorium Oświaty we Wrocławiu

  • Dolnośląski Kurator Oświaty
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi archiwum
  • w Oddziale ds. Obsługi Archiwum

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
    Plac Powstańców Warszawy 1

Miejsce wykonywania pracy:

  • Legnica
  • Oddział ds. Obsługi Archiwum w Legnicy
    ul. Pątnowska 50

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie dokumentacji kat. A i B
  • wydawanie duplikatów świadectw szkolnych, dyplomów ukończenia szkoły oraz dyplomów mistrzowskich na podstawie posiadanej dokumentacji
  • wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących okresów nauki oraz przebiegów nauczania,
  • przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentacji przebiegu nauczania szkół zlikwidowanych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie urzędu
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego,
    narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
    praca z dokumentacją na terenie magazynu, konieczność korzystania z drabin,
    praca w budynku na pierwszym piętrze,
    budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie- bariery techniczne – schody,
    budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • ukończone policealne studium archiwistyki lub ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia,
    • posiadanie co najmniej 1-roku doświadczenia w pracy w archiwum państwowej jednostki organizacyjnej,
    • znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania archiwów,
    • bardzo dobra znajomość programu MS Office
    • komunikatywność,
    • dobra organizacja pracy.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...