PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa/Rejon Energetyczny Siedlce
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko
- Wprowadzanie kart pracy i kart urlopowych pracowników do systemu informatycznego.
- Rozliczanie czasu pracy pracowników w godzinach nadliczbowych.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników Rejonu.
- Przygotowywanie korespondencji listowej do wysyłki.
- Przygotowywanie zestawień posiłków regeneracyjnych i ekwiwalentów za pranie należnym pracownikom.
- Prowadzenie spraw socjalnych pracowników.
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów.
- Przygotowywanie dokumentacji do przyjęcia i zwolnienia pracownika.
- W zastępstwie obsługa sekretariatu Dyrektora RE Siedlce.
- Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).
- Doświadczenie zawodowe w zakresie zadań przypisanych do stanowiska.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Pakiet benefitów pozapłacowych.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.