Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet
Wymagania inne:
wykształcenie minimum średnie i roczny staż pracy, wysoka kultura osobista, lojalność oraz dyskrecja, umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, dobra znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej). więcej informacji na stronie: https://bip.powiat.zgorzelec.pl/kategorie/108-nabory/artykuly/6990-nabor-na-stanowisko-referenta-w-wydziale-prawnoorganizacyjnym?lang=PL
Zgorzelec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 585 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8A, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Dane kontaktowe:
Katarzyna Piechowicz
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - w przypadku aplikowania w formie elektronicznej dokumenty przesyła się na adres e-Doręczeń AE:PL-97768-21990-TGUVT-26 lub adres skrytki ePUAP: /98sko76fh1/SkrytkaESP ;
, Termin: do dnia 05.12.2025 r. do godziny 15.30
Wymagane dokumenty:
więcej informacji na stronie: https://bip.powiat.zgorzelec.pl/kategorie/108-nabory/artykuly/6990-nabor-na-stanowisko-referenta-w-wydziale-prawnoorganizacyjnym?lang=PL
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu