Referent

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU
Zgorzelec
praca stacjonarna
24 godz. temu
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU
Referent
Miejsce pracy: Zgorzelec
Numer: StPr/25/0661
OBOWIĄZKI:
a)Wydawanie druków w sprawie funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych w sekcji; b) Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych w sekcji; c) Udzielanie informacji w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń alimentacyjnych, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych w sekcji; d) Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach pomocy osobom uprawnionym do alimentów, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych przez sekcję; e) Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, funduszu alimentacyjnego i przygotowywanie niezbędnych dokumentów do realizacji wypłat przez sekcję księgowo-budżetową; f) Odbieranie korespondencji wpływającej do sekcji za pośrednictwem portalu Empatia i przekazywanie jej pracownikowi rejestrującemu korespondencję wpływającą do Ośrodka; g) Przekazywanie osobie zajmującej się zgłaszaniem osób korzystających ze świadczeń opiekuńczych do ubezpieczenia emerytalno-rentowego i zdrowotnego odpowiednich formularzy z danymi ww. osób oraz przekazywanie informacji o konieczności wyrejestrowania osoby z ww. ubezpieczeń; h) Sporządzanie list wypłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i emerytalno-rentowe za osoby pobierające świadczenia opiekuńcze; i) Miesięczne sporządzanie informacji niezbędnej do zapotrzebowania środków finansowych na realizację wypłat z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz innych zadań realizowanych przez sekcję; j) Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych; k) Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych przez sekcję; l) Współpraca z urzędem właściwym wierzyciela, Urzędem Pracy dłużnika oraz z komornikiem sądowym w sprawach dotyczących realizowanych zadań; m) Współpraca z wnioskodawcami, urzędami oraz innymi jednostkami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej do przyznawania prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz innych zadań realizowanych przez sekcję; n) Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz prowadzenie i uaktualnienie rejestru dłużników alimentacyjnych. o) Współpraca z księgowością w sprawie naliczania odsetek oraz innych niezbędnych do realizowanych zadań; p) Sporządzanie niezbędnej dokumentacji i sprawozdawczości na zajmowanym stanowisku; q) Prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, świadczeń rodzinnych oraz innych; r) Przygotowywanie projektów decyzji i sporządzanie sprawozdawczości z zakresu pomocy społecznej; s) Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawna i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; t) Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami; u) Wykonywanie innych czynności, nie ujętych w zakresie czynności, zleconych przez przełożonego związanych z działalnością Ośrodka. I umowa o pracę na czas określony - 33 miesiące - docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony jedna zmiana w godzinach od 07.30 do 15.30 PROCEDURA KONKURSOWA: więcej informacji na stronie: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/files/files/Og%C5%82oszenie%20o%20naborze%20-%20referent%20w%20%C5%9Bw.%20rodz.%2002.12.2025r..pdf
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

wykształcenie średnie i 5 lat udokumentowanego stażu pracy lub wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu administracji) i 2 lata udokumentowanego stażu pracy, znajomość przepisów: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych aktów wykonawczych, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność interpretacji przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Zgorzelec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Romualda Traugutta 78A, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie


Dane kontaktowe:

Bożena Mickiewicz-Świderek


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta


Wymagane dokumenty:

więcej informacji na stronie: https://bip.mopszgorzelec.iap.pl/files/files/Og%C5%82oszenie%20o%20naborze%20-%20referent%20w%20%C5%9Bw.%20rodz.%2002.12.2025r..pdf

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent ds. Płac

    DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników, przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń z potrąceniami ustawowymi oraz komorniczymi, naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i...
  • Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi Domów Studenckich

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: ​Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego. Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
  • Pracownik administracyjno-biurowy (obsługa sekretariatu)

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "DOLNOŚLĄSKA"   Wrocław, Psie Pole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Bieżąca obsługa interesantów, członków Spółdzielni oraz mieszkańców, udzielanie informacji i odpowiedzi na pisma; Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek, awarii oraz dewastacji, a także załatwianie spraw interwencyjnych z odpowiednimi służbami; Prowadzenie rejestru korespondencji...
  • Referent ds. Kadr i Płac

    DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników. Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń (w tym potrącenia ustawowe i komornicze). Naliczanie zasiłków oraz wystawianie wymaganych zaświadczeń i dokumentów. Sporządzanie raportów płacowych i raportowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu uczelni

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Kierowanie pracą biura: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i wsparcia administracyjno-organizacyjnego dla władz Wydziału. Obsługa terminarza: Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów. Zarządzanie korespondencją: Prowadzenie bieżącej korespondencji...
  • Kontroler Surowca Drzewnego

    Silva Sp. z o.o.   Dobroszyce    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zadania na stanowisku: Pomiar i przyjmowanie surowca drzewnego pod względem ilości i jakości. Reklamowanie i wyjaśnianie niezgodności w dostawach. Sporządzanie dokumentów PZ, WZ oraz raportów dotyczących stanów zapasów. Udział w inwentaryzacjach surowca drzewnego. Nadzór nad...
  • Starszy Referent / Starszy Specjalista w Wydziale Zagospodarowania Pasa Drogowego

    Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku   Gdańsk, ul Równa 19/21    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 200 - 7 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    3 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów planów ogólnych. Uzgadnianie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w odniesieniu do...
  • Starsza Referentka / Starszy Referent Techniczny

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    jednostka organizacyjna: Katedra i Zakład Biologii i Genetyki Medycznej wymiar czasu pracy: 1.0 etatu forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: pomoc w wykonywaniu badań laboratoryjnych z wykorzystaniem technik biologii molekularnej i/lub...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i...