Referent

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
Chmielnik (pow. rzeszowski, gm. Chmielnik), Chmielnik
praca stacjonarna
4 godz. temu
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
Referent
Miejsce pracy: Chmielnik (pow. rzeszowski, gm. Chmielnik), Chmielnik
Numer: StPr/25/4685
OBOWIĄZKI:
Do zakresu zadań referenta realizującego zadania z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego należeć będzie w szczególności: 1. Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikacja wniosków, 2. Prowadzenie postępowania przyznającego świadczenia, 3. Przygotowanie projektu decyzji, postanowień oraz wszelkich pism w zakresie świadczeń oraz rozliczania dłużników alimentacyjnych 4. Obsługa programu komputerowego AMAZIS, NEMEZIS, ETER. 5. Prowadzenie stosownych postępowań w sprawach o świadczenia rodzinne realizowanego w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, 6. Prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń, utraty do nich prawa oraz spraw odwoławczych, 7. Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych i współpraca w tym zakresie z komornikami sądowymi oraz przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych wraz z odbiorem oświadczenia majątkowego od dłużników, 8. Wydawanie stosownych zaświadczeń, 9. Ewidencjonowanie wpłat dłużników, komorników oraz Urzędów Skarbowych, przygotowanie stosownych dokumentów, 10. Przekazywanie informacji o nieuregulowanych zobowiązaniach dłużnika do biur informacji gospodarczych, 11. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, 12. Obsługa systemu teleinformatycznego - Emp@tia 13. Przygotowanie list wypłat i przekazów dotyczących świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, 14. Przygotowanie sprawozdań rzeczowo-finansowych, 15. Przygotowanie planów i prowadzenie sprawozdawczości gminnej, 16. Analiza i ocena potrzeb w celu sporządzenia zapotrzebowań na dotacje, 17. Udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących świadczeniach 18. Przyjmowanie wniosków i przygotowywanie zaświadczeń do programu Czyste powietrze.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) wykształcenie wyższe, preferowane na jednym z kierunków: administracja, zarządzanie, pedagogika, socjologia, psychologia, nauki o rodzinie, 5) trzyletni staż pracy, w tym minimum roczny staż pracy w prowadzeniu spraw z zakresu funduszu alimentacyjnego lub świadczeń rodzinnych, 6) bardzo dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie działalności w szczególności przepisów ustaw: - o świadczeniach rodzinnych, - o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekuna, - o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, - o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, - o pracownikach samorządowych, - o samorządzie gminnym, - kodeks postępowania administracyjnego. 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku, 8) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. 9) znajomość obsługi programu komputerowego AMAZIS, NEMEZIS, ETER. Wymagania dodatkowe : 1) umiejętność pracy w zespole, 2) umiejętność nawiązania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami, 3) umiejętność rozmowy z klientem trudnym, 4) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, 5) komunikatywność, rzetelność, empatia, zaangażowanie, asertywność, kreatywność, obowiązkowość, dyskrecja, 6) odporność na sytuacje stresowe, 7) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z klientem.

Miejsce pracy:

Chmielnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

36-016 Chmielnik 50, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielniku lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: 36-016 Chmielnik 50, z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze referenta w GOPS w Chmielniku w terminie do 19.12.2025 r. do godziny 12.00. Decyduje data wpływu dokumentów do Ośrodka. Dokumenty, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielniku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielniku oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej. Inne informacje: 1) Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i sposobie naboru. 2) Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymogów formalnych kandydaci mogą odbierać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku lub będą odsyłane za pośrednictwem poczty. 3) Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego. 4) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 17 2296603 Od osób ubiegających się o zatrudnienie na wolne stanowisko urzędnicze : referenta wymagane są następujące dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 3) kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy, 4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), 5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 6) podpisane pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, 7) podpisane pisemne oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119, s. 1) dalej RODO.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Referent ds. badań urządzeń technicznych

    Urząd Dozoru Technicznego Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Zapoznanie się z rolą i zakresem działalności CLDT oraz funkcjonowaniem w strukturze UDT. Zapoznanie się z metodami inspekcji i badań urządzeń technicznych w UDT, w tym badań nieniszczących i materiałowych prowadzonych przez CLDT. Zapoznanie się z...
  • Starsza Referentka / Starszy Referent Techniczny

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    jednostka organizacyjna: Katedra i Zakład Biologii i Genetyki Medycznej wymiar czasu pracy: 1.0 etatu forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: pomoc w wykonywaniu badań laboratoryjnych z wykorzystaniem technik biologii molekularnej i/lub...
  • Referent / Specjalista w Dziale Księgowości CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Główne obowiązki: dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ewidencją dokumentów księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, uzgadnianie i analiza rejestrów sprzedaży i rejestrów zakupu, bieżąca kontrola i uzgadnianie...
  • Referent / Specjalista w Dziale Księgowości CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Główne obowiązki: dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych, w tym środków trwałych i WNiP, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ewidencją dokumentów księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami - kontrola kont...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Dokumentacji

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług. Zarządzanie i aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozpatrywania zgłoszeń klientów

    Klient portalu Praca.pl   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Przyjmowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących usług finansowych. Przygotowywanie pisemnych wyjaśnień oraz odpowiedzi dla klientów. Wprowadzanie danych i prowadzenie rejestru zgłoszeń w dedykowanym systemie. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów powstałych w toku obsługi spraw.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Badań i Inspekcji Urządzeń Technicznych

    Urząd Dozoru Technicznego Sprawdzona firma   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa na zastępstwo
    16 godz.
    Kluczowe Zadania Wdrożenie w rolę i działalność Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT) oraz struktury UDT. Zapoznanie się z metodami inspekcji, badań urządzeń technicznych oraz badań nieniszczących i materiałowych. Aktywny udział i wdrożenie do pracy w zespole terenowym OL...