Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Ekoenergetyka-Polska S.A.   Warszawa  
    specjalista (mid)
    10 godz.
    Opis stanowiska: sprawna i profesjonalna obsługa klienta (telefon, mail); rozwiązywanie zgłaszanych problemów; rejestrowanie, weryfikacja i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych; współpraca z działem serwisowym.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa  
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    12 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie zamówień klientów – infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Foundever   Warszawa   praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie
    1 dni
    Do Twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku francuskim; Obsługa próśb klientów, takich jak modyfikowanie, anulowanie lub aktualizowanie istniejących zamówień; Przekazywanie klientowi ważnych aktualizacji dotyczące zamówień; Zarządzanie informacjami o koncie klienta.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Branża Tytoniowa

    Arteria S.A.   Warszawa   praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    1 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów oraz konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, wyjścia integracyjne, świetną lokalizację w Warszawie,...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie 96  
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (około 30% naszych pacjentów posługuje się tym językiem), masz minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu zadań i grafików, posiadasz umiejętności sprzedażowe, dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook)...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o.   Warszawa   praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Za co będziesz odpowiedzialny? Praca z klientem na infolinii (kontakt mailowy i telefoniczny) Odpowiedzialność za zamówienia klientów wewnętrznych i zewnętrznych w systemie SAP; Rozpatrywanie skarg klientów; Aktywne uczestniczenie w zamknięciu miesiąca, kwartału; Monitorowanie dostaw do...
  • Specjalista ds. Turystyki

    TUI Group   Warszawa, Złote Tarasy  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Jako Specjalista ds. turystyki będziesz odpowiadać za bezpośrednią obsługę klienta w biurze TUI.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B   praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    3 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Cybernetyki 19  
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    4 dni
    Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży), zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie, z łatwością buduje relacje, jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny, swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
Zobacz więcej ofert pracy

Remote Customer Service Agents - Chat / SMS / Email

Wayfair Poland sp. z. o. o.
Warszawa
specjalista (mid)
Praca w pełni zdalna
67 dni temu
Remote Customer Service Agents - Chat / SMS / Email
Full Remote

Nr ref.: VONQ-00138696

English speaking

 

Full time work from home positions

 

Boost your digital customer service career by joining one of the top online retailers worldwide! If you are ambitious, self-motivated and IT strong, we have the technology and drive to help your career boom! Whether it be looking to kick start your career! Wanting to expand your skills or join a global business! Wayfair may be the boost you desire!

 
Job description

 

What will I do?

Relentless Customer Focus! Across Wayfair we want to help our customers love their home, providing a great experience to have our UK based customers repeatedly choosing Wayfair. As part of our virtual Customer Service Team, you will help to deliver a high-quality customer experience through a friendly, quick resolution and support offering.

 

Use Good Judgement! Our customers' post order queries vary (eg: returns, replacements, refunds, delivery status), and require our Agents to operate quickly, navigating calmly through multiple systems whilst remaining calm, showing empathy and exceptional listening skills to repeatedly deliver confident and suitable solutions at the first time of contact.

 

Adapt & Grow! Our customers are constantly expanding, and we need you to thrive within an ever-changing market so that we can continually maintain and deliver great customer satisfaction. Being flexible and embracing learning new technologies and strengthening skills.

If you love technology, enjoy supporting customers and thrive in the challenge of resolving mild to complex problems; we may be the next adventure for you?

 

 

What We Will Do?

 

Training- Upon joining Wayfair you will have a 3-week training program to help set you up for success. Focusing initially on Chat, SMS and Email tools, as well as how to smoothly navigate our systems. But your training will not stop there, our Service Managers will support your ongoing personal development through continuous coaching and mentoring helping you unlock your potential.

 

How to be successful?

 

As an entry level position, we will provide you with all the tools and support to be successful within Wayfair and your career ambitions; but your drive, motivation and open mind to continuously learn and absorb new skills, technologies, and change will be critical.

 

As well as:

  • Already being fluent in the English Language (both written and spoken).
  • Being a great listener, with strong communication and a resilient mindset.
  • Ability to work on your own, with the support of a virtual team.
  • Enjoying, problem solving and a passion for helping people.
  • A strong and constant home internet connection.
In return you will receive:
  • Full work from home contract + IT equipment
  • Competitive salary + monthly bonus scheme + monthly home office contribution
  • Golden Package Private Healthcare + Multisport Card + Pension
  • Comprehensive Training: Including 3 week onboarding + Ongoing personal development plans + access to our Interactive learning platform
  • Learning and Development - get over 50% (up to 23000 PLN / year) of your learning costs reimbursed.

If you are excited to kick start your Wayfair career by joining our fun and dynamic European Digital Customer Service Team, we can't wait to hear from you. Reach out today to our Recruiters Clare & Nadine.

 

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Ekoenergetyka-Polska S.A.   Warszawa  
    specjalista (mid)
    10 godz.
    Opis stanowiska: sprawna i profesjonalna obsługa klienta (telefon, mail); rozwiązywanie zgłaszanych problemów; rejestrowanie, weryfikacja i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych; współpraca z działem serwisowym.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa  
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko
    12 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie zamówień klientów – infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Foundever   Warszawa   praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie
    1 dni
    Do Twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku francuskim; Obsługa próśb klientów, takich jak modyfikowanie, anulowanie lub aktualizowanie istniejących zamówień; Przekazywanie klientowi ważnych aktualizacji dotyczące zamówień; Zarządzanie informacjami o koncie klienta.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Branża Tytoniowa

    Arteria S.A.   Warszawa   praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    1 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów oraz konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, wyjścia integracyjne, świetną lokalizację w Warszawie,...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie 96  
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (około 30% naszych pacjentów posługuje się tym językiem), masz minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu zadań i grafików, posiadasz umiejętności sprzedażowe, dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook)...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o.   Warszawa   praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Za co będziesz odpowiedzialny? Praca z klientem na infolinii (kontakt mailowy i telefoniczny) Odpowiedzialność za zamówienia klientów wewnętrznych i zewnętrznych w systemie SAP; Rozpatrywanie skarg klientów; Aktywne uczestniczenie w zamknięciu miesiąca, kwartału; Monitorowanie dostaw do...
  • Specjalista ds. Turystyki

    TUI Group   Warszawa, Złote Tarasy  
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Jako Specjalista ds. turystyki będziesz odpowiadać za bezpośrednią obsługę klienta w biurze TUI.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B   praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    3 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Cybernetyki 19  
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    4 dni
    Najlepszy kandydat to taki, który: posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży), zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie, z łatwością buduje relacje, jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny, swobodnie komunikuje się w języku angielskim.