Najnowsze oferty pracy

  • Młodsza / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zamówień Klientów

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    Screenmed   mazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży i logistyki

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
  • Wsparcie Administracyjne - Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    9 dni
    Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Wsparcie w Zespole Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    11 dni
    Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę. Osób, które mają doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu zamówień. Mają doświadczenie sprzedaży internetowej Na czym polega praca? Wystawianie faktur; Obsługa zamówień i...
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Administracji

    VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.   Łódź, ul. Pojezierska 90A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent Działu Sprzedaży Warszawa
Sales assistant - Contract Management executive

Sales assistant - Contract Management executive

ProData Consult Sp.z o.o
Warszawa
asystent
praca stacjonarna
1445 dni temu

Prodata Consult is one of the largest independent IT-consultancies in Europe, with branches in France, England, Germany, India, Denmark, Sweden, Netherlands, Norway, Poland.


We are expanding our Contract Team with an organized, result oriented, business minded and motivated contract management executive. Based in Warsaw, you will join the French contract management team responsible for the administrative and commercial management for our French operations (84 M€ revenue).

 

Your primary function will be supporting our Contract department in France regarding the clients and the consultant's contracts. This also includes different administrative tasks in relation to keeping track of the entire contract process regarding rules, tax and regulations of the law. Keeping a close contact with the consultants is an important part of the daily routine, to make sure that relevant information is updated in the system at all times, so contracts will contain the correct information.

Sales assistant - Contract Management executive
Location: Warszawa
You will have a great influence on shaping your own working day and be responsible to, but not limited to:
  • Create and send contracts to the clients and consultants
  • Follow up the assignment (with Consultants and Clients)
  • Perform Background check of consultants
  • Participate in development and overall optimization projects to support the continued growth of the company
  • Handle customer requests
  • Manage supplier's regulatory audit
  • Make sure the process workflow of contracts (and other documents)
  • Clients and suppliers chasing
  • Prepare reports (internal and external)
  • Update and synchronize the data in the CRM
  • Ensure correct invoicing data in the system contracts
  • Create, adjust and update contract templates according to client framework agreements
  • Archive contracts
  • Keep track of taxation rules and guide the consultants accordingly
  • Assist with consultants time reporting
Your quality:
  • Minimum 2 years of experience within administration, PA or similar positions
  • High discipline in working with data
  • High sense of detail and overview
  • Bilingual French-Polish - Comfortable in speaking and writing English.

The right candidate for the job has a strong independency and an accommodating approach. You take pride in delivering solid results every time within the deadline and you enjoy reaching out to the consultants and provide them with a high level of service at all times. You are therefore a strong communicator and listener with a good understanding of processes because of your thorough and detail orientated mindset. It is important that you are flexible and know how to prioritize your tasks, because of the quick changes that can happen from time to time. You always finish what you start and you thrive in taking initiative and share your ideas and knowledge with your colleagues, because you believe that teamwork is the way to go.

 

The job requires a large overview and being responsible for every assignment you are given to ensure that the process is going smoothly and create the best result possible.

 

 

We offer you an exciting career opportunity where the everyday tone is informal, and the form of cooperation is characterized by flexibility, trust and helpfulness. The opportunity to work independently, but also in cooperation with friendly and committed colleagues from both Warsaw and Paris offices,

 

You will work closely with Contract Management in France along with 3 other Polish colleagues and you will report directly to the French Contract Manager. You will join a team of 5 colleagues in Contract Department besides the other departments. The whole group consist of approx. 430 employees based in nine different countries.

 

 

Podobne oferty

  • Młodsza / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zamówień Klientów

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Asystent / Asystentka działu sprzedaży

    Screenmed   mazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży

    Tarbonus Sp z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis Zadań Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług. Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych. Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług. Aktualizacja treści na stronie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży i logistyki

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości...
  • Wsparcie Administracyjne - Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    9 dni
    Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Wsparcie w Zespole Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

    Unum Życie TUiR S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    11 dni
    Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
  • Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Na czym polega praca Wystawianie faktur i kompleksowa obsługa zamówień. Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz posprzedażowa. Przygotowywanie ofert handlowych. Współpraca z kurierami, w tym składanie reklamacji. Wsparcie administracyjno-biurowe i współpraca z innymi działami.
  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kogo szukamy? Przede wszystkim osób, które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę. Osób, które mają doświadczenie w pracach biurowych i fakturowaniu zamówień. Mają doświadczenie sprzedaży internetowej Na czym polega praca? Wystawianie faktur; Obsługa zamówień i...
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Administracji

    VENITA Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o.   Łódź, ul. Pojezierska 90A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.