Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Twoja misja Wspieranie działu sprzedaży w bieżącej pracy/ wsparcie administracyjne z wykorzystaniem narzędzi Opera/ Horeca Idea lub inne. Współpraca z zespołem przy realizacji celów sprzedażowych i budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Dodatkowo sprzedaż usług hotelowych,...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie przetargów dotyczących przewozów kolejowych w segmencie rynku paliw stałych; Analiza zapytań ofertowych dotyczących transportu koleją paliw stałych; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień proponowanych warunków cenowych; Wyznaczanie cen i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
1 dni
Poszukujemy osoby, która lubi pracę z klientem i dobrze czuje się w środowisku sprzedażowym. W tej roli będziesz aktywnie reprezentować markę sklepu, dbać o obsługę klienta, wspierać sprzedaż i budować pozytywne doświadczenia zakupowe. Na miejscu czeka energiczny zespół, intensywne...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...
Johnson & Johnson Family of Companies touches more than a billion people’s lives each day through our health care products and services, our corporate giving, and the volunteer efforts of our employees. The Johnson & Johnson Family of Consumer Companies develop and market beloved brands that address the needs of consumers and health care professionals worldwide. Our portfolio ranges across several distinct business units: Baby Care, Oral Care, Compromised Skin Care, Beauty, Feminine Care, and OTC products.
Currently Johnson & Johnson Vision Care is looking for candidates on the position:
Sales Assistant
Locations: Warsaw
Ref no: 000018HR
Main responsibilities:
Sales budget control and reporting (BME and CIW): accruals , invoices
Sales invoices processing (CIC, CAT, Ariba and Lynx)
Records management (contracts, invoices)
Vendor and customer database updates
Pharma Genius customer’s database
Communication with team in field
Presentations / overviews preparation
Administrative support for sales team
HCBI support for team
Organizational meetings/ conferences
Personal support to Head of Sales Pharma (meetings, travel, calendar, expenses)
Qualifications
Required experience:
Strong analytical skills
Excellent MS office proficiency (esp. Excel and PowerPoint)
Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Screenmedmazowieckie, 05-500 Piaseczno ul. Okulickiego 5F
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat / część etatu rekrutacja online Szukamy 2 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki; Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami; Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej; Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży; Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze...
Twoja misja Wspieranie działu sprzedaży w bieżącej pracy/ wsparcie administracyjne z wykorzystaniem narzędzi Opera/ Horeca Idea lub inne. Współpraca z zespołem przy realizacji celów sprzedażowych i budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Dodatkowo sprzedaż usług hotelowych,...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Co będzie należeć do Twoich zadań: Monitorowanie przetargów dotyczących przewozów kolejowych w segmencie rynku paliw stałych; Analiza zapytań ofertowych dotyczących transportu koleją paliw stałych; Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień proponowanych warunków cenowych; Wyznaczanie cen i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
20 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
specjalista junior / mid / asystent / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
1 dni
Poszukujemy osoby, która lubi pracę z klientem i dobrze czuje się w środowisku sprzedażowym. W tej roli będziesz aktywnie reprezentować markę sklepu, dbać o obsługę klienta, wspierać sprzedaż i budować pozytywne doświadczenia zakupowe. Na miejscu czeka energiczny zespół, intensywne...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie działu handlowego w tworzeniu ofert i współpraca z działem operacyjnym; rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży;...