Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 135832
Warunki pracy
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- budynek architektonicznie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Udziela informacji (korespondencyjnie) oraz wydaje zaświadczenia i odpisy z Rejestru Zastawów, z Krajowego Rejestru Sądowego oraz Ksiąg Wieczystych, w tym realizuje zlecenia niestandardowe kierowane przez uprawnione podmioty do Centralnej Informacji na piśmie.
- Samodzielnie przygotowuje projekty pism wyjaśniających i pouczających do podmiotów wnioskujących o udzielenie informacji lub wydanie dokumentów z rejestrów Centralnej Informacji, zawierające merytoryczne uzasadnienie odmowy realizacji wniosku, a także informujące o pozostawieniu sprawy bez nadania biegu. Sporządza wykazy i zestawienia złożonych wniosków.
- Prowadzi bezpośrednią obsługę klienta w zakresie udzielania informacji oraz wydawania dokumentów z rejestrów Centralnej Informacji oraz przyjmuje wnioski kierowane przez klientów w trybie korespondencyjnym.
- Samodzielnie obsługuje wnioski elektroniczne o udzielanie informacji i wydawanie dokumentów z Rejestru Zastawów i Krajowego rejestru Sądowego (z wykorzystaniem podpisu elektronicznego) kierowane do realizacji poprzez Portal Dostępowo-Informacyjny.
- Udziela informacji klientom Centralnej Informacji z zakresu przepisów prawa dotyczących udzielania informacji i wydawania dokumentów z Rejestru Zastawów, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Ksiąg Wieczystych.
- Prowadzi, przechowuje i archiwizuje dokumentację związaną z realizowanymi zadaniami.
- Opatruje pieczęcią urzędową dokumenty wydawane z Centralnej Informacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kancelaryjnym lub organizacyjnym
- Znajomość rozporządzeń Ministra Sprawiedliwości regulujących funkcjonowanie Centralnej Informacji o Zastawach Rejestrowych, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Ksiąg Wieczystych
- Zaawansowana umiejętność obsługi programu MS Word
- Zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, umiejętność współpracy, komunikacja, myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe